Followers

16.8.10

Ronda-Ronda Cari Jubah Lelaki

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sebelum berehat malam ni kakchik nak kongsikan gambar-gambar sepanjang kakchik menjayakan projek meronda gerai-gerai jualan jubah lelaki yang ada sekitar KB sepanjang Ramadhan ini. Mana yang kakchik sempat singgah la ya.

Kalau nak ikut kakchik, jom, kita mula dari gambar yang pertama.

 
 
 
 

Harga jubah-jubah ni tidaklah mahal. Jauh lebih murah berbanding jubah untuk wanita. Percayalah! Kalau jubah kanak-kanak, mengikut saiz dari saiz 1 - saiz 14 harganya bermula dari RM25.00 hingga RM60.00. Jubah orang dewasa pula bergantung pada saiz dan jenis kain. Jurang harga antara RM48 - RM90.

Kalau jubah wanita, kalau bernasib baik dapatlah yang murah berhara RM50 tapi kualitinya biasa-biasa saja. Kebanyakannya RM80 ke atas dah sekarang ni. Tapi masih tidak semahal abaya. Yang penting kita membeli tu kenalah tengok kualiti kain, jahitan dan kemasannya. Rugi jika membeli yang mahal, sekali pandang nampak cantik tapi bila dilihat dekat, jahitan tak sekata, benang berlebihan tidak dikemaskan dan macam-macam lagi.

Ada sesiapa teringin nak beli jubah lelaki? Kakchik sedang ambil tempahan ni.

2 comments:

  1. salam kakchik...


    abah dni belikan atuk jubah kat mydin mall. lawa2 juga tau kakchik ;)

    ReplyDelete
  2. wkslm dni,
    o.. kat situ pun ada ya? kakchik tak kesempatan nak lalu jalan KK ni sebab petang selalu saja jem.
    Nanti kalau ada masa boleh ronda2 kat situ cari jubah lelaki. Thanks dni.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails