Followers

11.8.10

Selamat Berbuka

Assalamualaikum.

Tak beberapa minit lagi kita akan berbuka puasa untuk hari pertama Ramadhan 1431 Hijrah ni. Tentu masing-masing sudah bersedia menanti masuk waktu.

Gambar sekadar hiasan saja.

Kakchik dan cik abe berbuka ala kadar saja. Beli je sedikit kuih dan nasi bungkus sebab balik lambat hari ni.

Semoga kita semua sama-sama meraikan Ramadhan dengan penuh ketaatan dan kesyukuran.

p/s: Kenapalah shopping mall tu baru sehari puasa dan siap pasang lagu raya? Kakchik rasa nak komplen je. Patutnya pasanglah banner ucap selamat menjalani ibadah puasa. Ini tidak, dipasangnya besar-besar Selamat Menyambut Hari Raya siap dengan lagu-lagu raya lagi. Esok pasti nak komplen.

6 comments:

  1. kat mana tu kakchik.. mana best dengar lagu raya awal2 posa. seminggu before raya baru okay sket. huhu...


    kakchik, selamat berterawih jap lagi ;)

    ReplyDelete
  2. selamat berbuka puasa buat kakchik dan rakan-rakan blogger.. =)

    ReplyDelete
  3. kat mana lagi dni kalau bukan 'juta-juta'. selamat bersahur ya dni sebab terawikh dah selesai hehe.

    ReplyDelete
  4. Salam kak chik,

    dah selesai pun terawikh. Selamat bersahur kak chik.

    ReplyDelete
  5. Wkslm kak azah. Hehe, terlambat balas komen. Semua dah selesai utk hari pertama. Kita tunggu berbuka hari ni pulak.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails