Followers

27.7.10

Salam Mujahadah.

Assalamualaikum dan salam sejahtera teman-teman semua.

Masa untuk bekerja.
Alhamdulillah hari ni masih dipanjangkan umur oleh Allah SWT. Syukurlah kita sebab masih ada masa lagi untuk memperbaiki diri kita dari keburukan semalam. Marilah kita sama-sama berusaha untuk amal makruf nahi mungkar dengan diri sendiri seterusnya dengan orang lain. Moga-moga hari ini hidup kita terasa penuh berharga dan bermakna. Kalau mati malam nanti, insyaallah amalan baik hari ini boleh menjadi timbangan amal kebaikan kita di akhirat nanti.

Selamat bermujahad semua!

6 comments:

  1. salam..
    semoga makin hari,seiring dgn bertambahnya usia...makin bertambah juga iman didada

    ReplyDelete
  2. wkslm kak kam.
    insyaallah kak. itulah yang kita harapkan setiap hari.

    ReplyDelete
  3. wkslm dni. all the best utk dni hari ni.

    ReplyDelete
  4. Salam kak Chik,

    dah petang baru baca blog kak chik..Pagi sibuk dengan class...cantiklah tudung kak Chik...akak suka sesangat...Kak chik ada jual tak? hehehe

    ReplyDelete
  5. Wkslm Kak Azah,

    takpelah kak... bila free bolehlah singgah. Tapi sejak akak selalu datang ni, macam ternanti-nanti je komen dari akak hehe.

    Tudung tu sebelum ni ada jual kak tapi dah takde stok kecuali ada sehelai yang hitam belang kuning. Kalau akak nak, boleh kakchik jual murah2 je.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails