Followers

16.7.10

Pesta Wau Jemputan Antarabangsa Kelantan di Pantai Irama, Bachok

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Petang ni kakchik taknak tulis banyak tapi sekadar nak kongsikan gambar-gambar semasa kakchik, cikabe dan 4 orang anak-anak saudara kami berlibur di Pantai Irama, kononnya nak tengok Pesta Wau Tempatan tapi pesta belum mula. Baru peringkat persiapan semasa kami tiba di sana. Jom la kita tengok gambar-gambar.

Zoom dari jauh kelihatan khemah-khemah yang telah didirikan.
Dah dekat baru nampak tak banyak yang beroperasi.
Khemah menjual pelbagai layang-layang, topi dan permainan cepat rosak.
Deretan khemah. Kami datang awal sangat.
Pentas Utama
Ada orang nak naikkan wau bulan.
Dah naik dah... seronok je rasa
Bebas terbang seperti layang-layang tapi jangan sampai putus talinya.
Laut tenang di awal petang. Kami sampai dalam jam 4 petang.
Indah sekali.
Banting program.
Ada layang-layang di kawasan pantai keluarga ni.
Cik Abe bersama anak-anak saudara kami. Amni atas dukung kakchik.
Gambar kakchik dengan budak-budak gelap sebab lawan cahaya.
Selalunya budak-budak suka kedai macam tu tapi anak-anak saudara kakchik lebih sukakan pantai.
Layang-layang paling besar kat tempat kami berlibur.
Anak-anak saudara kesayangan, Amni, Amreena, Amierah dan Emran.
Kanak-kanak dan pasir memang susah nak dipisahkan.
Dari tebing akhirnya sampai ke gigi air.
Seronok melihat mereka seronok.
Cetek sangat tu Yang... galilah dalam lagi.
Cik Abe dan Amni.
Nana asyik menulis ABC.
Bila penat berehatlah di tempat teduh.
Bersihkan kaki dan tangan sebelum balik.
Happy couple hehe. Syukran ya habibi for taking us to the beach

Ya habibi, uhibbuka fillah abadan abada. Cakap arab la sikit sebab cik abe kita pandai arab, kakchik pun belajarlah setakat yang mampu. Lain kali bawa Nor jalan-jalan lagi ya Yang. Syukran kathiran.

No comments:

Post a Comment

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails