Followers

12.7.10

Bila suka sangat pakai abaya hitam...

... kita sanggup je beli majalah tu kerana nak tengok gambar-gambar ni puas-puas:


They are gorgeous! Both the dresses and the models. I wonder how much would the dresses be? FYI, majalah ni majalah bulan 5 tahun lepas. Dok belek-belek album di Picasa kakchik terjumpa.

16 comments:

  1. I wish that I were taller. Lagi nampak ayu... =)

    ReplyDelete
  2. cantiknye..sy muncit ah kak chik lepas bersalin ni..tak comel pakai abaya..stick to bj kurung jelah :)

    ReplyDelete
  3. teringin juga nak ber abaya suatu hari nanti, tapi mest menepati ciri2 yg saya idamkan... hehe

    ReplyDelete
  4. nisa', syukur dgn ketinggian kita. kakchik ni kecik je, ayu apa? hehe

    ReplyDelete
  5. catlina, ramai yg beli abaya sb nak sorok muncit. pakaian hitam ni membuatkan pemakainya nmpk langsing.

    ReplyDelete
  6. ijat_asni, bagi orang lain mgkn bkn juma.

    ReplyDelete
  7. kenapa velasrizal rasa nak cepat kawin tengok gambar2 tu?

    ReplyDelete
  8. insyaallah wan. cubalah singgah di abaya elegan, kot2 ada yg menepati ciri2 yg wan nak.

    abayaelegan.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. hitam itu menawan la kakchik....kalu bdn brisi pn xnmpk sgt....

    ReplyDelete
  10. Salam kak Chik..

    Pada akak, hitam itu adalah raja bagi segala warna..sangat cantik..

    ReplyDelete
  11. Wkslm k.azah. Itulah pandangan para peminat abaya hitam hehe.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails