Followers

8.6.10

French Toast for Midnight Snack

Resepi paling senang dan cepat untuk disediakan. 

Dengan syarat, ada roti sandwich 6 keping, telur 2 biji dan gula secukup rasa. Pecahkan telur dalam mangkuk leper campurkan gula, kacau biar rata. Panaskan kuali api sederhana (kakchik guna non-stick pan so titiskan minyak sikit je). Rendam roti dalam adunan telur dua-dua belah dan terus goreng hingga jadi macam dalam gambar. Ulang langkah sama hingga roti habis. Hidangkan dengan kopi panas.

Sebentar saja dimasak, cepat juga ianya lesap!

6 comments:

  1. setuju!cepat dimasak sedap dimakan!heeeee

    ReplyDelete
  2. uisshhh...pepagi dah baca blog tengok roti daaa...lapooorrrr..

    ReplyDelete
  3. salam kak chik..best dapat buat roti cam ni kan..

    ReplyDelete
  4. hehehe.. sama la resepi kite.. makan roti ngan kopi panas... nyum2... :-)

    ReplyDelete
  5. sizuka: kalau makan hari-hari pun ok kan.

    net: pepagi la patut tengok sebab nak suruh sarapan hehe

    wkslm kak ina. betul kak... rugi pulak dapat makan sekeping setengah je.

    fari: org hidup berdua ni macam tu la... cari yg mudah je

    niza: selera kita sama

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails