Followers

27.3.10

Kuliah Jumaat 26 Mac 2010.

bersama Ustaz Hj. Ismail Noh untuk sesi pertama kemudian Tok Guru untuk sesi kedua. Hanya sempat ambil gambar Ustaz Hj. Ismail Noh tapi gambar Tok Guru tak dapat diambil sebab pandangan kakchik dihalang oleh orang yang ramai.


InsyaAllah kalau cik abe sempat editkan video kuliah kakchik akan upload ke sini.

6 comments:

  1. rindu pak uda haji.....lama xjumpa.

    ReplyDelete
  2. kak nza, sengaja ambil gambar Ust sebab tahu akak mesti datang tengoknya.

    ReplyDelete
  3. kali pertama menjejakkan kaki ke bumi kelantan, saya berpeluang melihat suasana kuliah jumaat tu...kami ada conference kat hotel raudhah tu...malangnya kami xsempat dengar kuliah sbb masa tu ada program (ptt diorg bg la kami masa free utk dgr kuliah di luar tu...hmmm)...

    apa yg ain rasa, ain sgt jelous dgn perkumpulan seperti itu....jelous sbb kat tmpt ain xde pn kuliah mingguan begitu...kalau ada rezeki, teringin sgt nak pergi kelantan lg...boleh ziarahkakchik sekali....hehehe

    ReplyDelete
  4. to kakchik
    terima kasih kakchik....skurg2nya trubat rindu kt pakcik tgk pic dia cz pakcik xbrapa chat skrg...hu.

    ReplyDelete
  5. ain, Allah tak izin maka tak kesampaian juga hajat kita kan. InsyaAllah kalau umur panjang, mohon agar Allah beri peluang untuk mengikuti kuliah di Dataran Ilmu tu. Cemburu pada kebaikan apa salahnya asalkan kita berusaha untuk menirunya.

    ReplyDelete
  6. Sama-sama kak nza. Semalam ustaz nampak bersemangat je bagi kuliah. Lepas sesi pertama di KB dia balik mengajar di Pasir Mas pulak. Kakchik gembira sebab akak gembira tengok gambar dia.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails