Followers

21.3.10

Akan ke Kuala Lumpur Jua...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.

Imej dari sini.

Kakchik menaip laju-laju ni sebab nak cepat bersiap. Beberapa hari lepas cik abe ke KT tak bawa kakchik bersama tapi kali ni dia nak ke KL dan dia ajak kakchik, hehe.

Sebenarnya hati berat nak bercuti lagi minggu ni sebab minggu lepas hampir seminggu MC dan cuti. Tapi bila ditimbang-timbang dan mohon petunjuk dari Allah, hati kakchik akhirnya bulat akan ikut dia.

Kakchik pergi ni kerana suami yang buat kerja untuk Islam.

Lagipun, inilah buat pertama kalinya kami akan ke KL bersama-sama selepas 8 tahun kami berkahwin, huhu.

Jika ada kesempatan dan peluang, teringin juga nak bertemu teman-teman di sana. Tapi kena tengok keadaan dulu sebab kakchik ke sana menumpang kereta orang.

Jadi, itu saja buat kali ni. Hingga bertemu lagi.

Hmm... nak bawa ke taknak bawa laptop ni? Dilema....

Wassalam.

6 comments:

  1. kiranye nanti kakchik pg terus ar ye pesta buku tu..tak smpt la jumpa jumaat ni

    ReplyDelete
  2. assalamua'laikum kakchik....

    wah!bestnyer...honeymoon sambil buat kerja untk islam.

    bawalah laptop tu..bak kata suami saya,blogger ni NYAWAnya di laptop...hihihi

    ReplyDelete
  3. aSHa, kakchik ingat nak terus ke pesta buku tapi tak dapat sebab tuan punya keta nak ke parlimen dan bawa kakchik sekali. kalau jumaat nanti, insyaallah kakchik dah balik Kelantan.

    ReplyDelete
  4. wa'alaikummussalam normi.
    hehe, nak kata honeymoon tu tak le... tapi makan angin sambil tambah pengalaman tu ada lah. pandailah suami normi tu.

    ReplyDelete
  5. Salam Kakchik

    Doa orang musafir .....ah Kakchik pun dah tahu amat mustajab. Kami anak beranak aminkan,

    Logically kami faham tentu Kak Chik amat sibuk, tapi kalau nak drop by, gimme a call.

    ReplyDelete
  6. Wkslm kak Haliah.

    Alhamdulillah doanya dimakbulkan tapi cuma sebahagian kak. Allah belum izinkan kakchik bertemu dan bertamu di kedai akak.

    InsyaAllah kakchik akan berurusan dgn akak melalui email utk abaya tu.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails