Followers

3.3.10

Baru 2 Bulan Dah 3 Kali Tukar Template

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua! Apa khabar IMAN kita hari ini? Semoga hari ni kita dapat melakukan banyak amalan baik untuk diri sendiri dan juga orang lain. Amiin.

Kawan-kawan kalau yang selalu singgah di sini tentu perasan kan yang tahun ni blog Keluargaku Sayang ni dah 3 kali bertukar template. Berbeza sungguh dengan template yang kakchik gunakan tahun-tahun lepas. Entah la. Sejak berhasrat menukar template, setiap yang kakchik tukar pasti timbul masalah.

 
Template lama yang sangat memuaskan hati. Tapi kakchik tukar sebab nak buat perubahan.

Misalnya templete yang biru cantik dengan mentari pagi bersinar tu tiba-tiba je hilang pokok-pokok bunga kat headernya. Mungkin pemilik template dah memadamkannya di photobucket. Malas nak cari semula.

Sayang sekali. Kakchik sangat suka template tu sebab sejuk mendamaikan.

 

Kemudian guna template hijau juga dengan mentari pagi yang ceria. Sebenarnya kakchik memang niat nak pakai sekejap je template tu sebab tak berapa puas hati. Tak pasti la pulak kat mana yang tak puasnya tapi memang tak puas hati.

 

Jadi, semalam sekali lagi kakchik tukar template. Guna template Green-Peace. Harap-harap yang ni akan kekal hingga ke hujung tahun. Harap... sangat.

2 comments:

  1. salam kak chik, samalah kita!kak chik jom join contest kat sini jom!

    http://kedaigambarkami.blosgpot.com

    ReplyDelete
  2. wkslm catlina. ada sebabnya kita tukar kan? contest tu nanti kakchik tengok.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails