Followers

30.12.08

Tahniah!

Tahniah untuk dua orang anak saudara KakChik yang berjaya cemerlang dalam PMR baru-baru ni. Tahniah Muazzin Munzir dan Nabil Zaffry yang masing-masing mendapat 9A dan 6A. Gambar Zaffry takde sebab dia kat Shah Alam.

Munzir, KakChik hadiahkan sebuah buku, MEREDAH SAMUDERA kerana minatnya terhadap lakaran & lukisan rekabentuk kapal-kapal canggih. Buku tu tentang anak kapal yang belajar di lautan. Harapharap Zir suka. Memang pandai melukis ni macam arkitek je. Munzir, antara 26 orang pelajar terbaik dari 300 lebih pelajar MML, KB.

Ini kertas keputusannya. KakChik dulu dapat 6A je, selebihnya B. Mesti Ummi dah Abah 'happy' sesangat tu. Nanti jangan lupa rajin-rajin baca buku yang Chikja bagi tu. hadiah untuk Zaffry terpaksa disimpan dulu sehingga dia balik cuti nanti.

16 comments:

  1. Tahniah juga untuk Muazzin Munzir dan Nabil Zaffry ..
    tentu bangga ibubapa diorg..

    ReplyDelete
  2. Tima kasih azza. KakChik bagi Munzir baca komen azza ni ya. Mak ayah mana tak bangga kan kalau anaknya berjaya.

    ReplyDelete
  3. Congratulation untuk kedua-dua anak buah kak chik..

    ReplyDelete
  4. tumpang bangga jugak pabila anak-anak bangsa berjaya. Tahniah buat semua....harapannya yang akan datang turut berjaya jugak

    ReplyDelete
  5. congrats... budak2 sekarang ni berlumba2 kan study.. seronok je tgk.. ;)

    kak chik, nak buku jugak, bagi la se... hehe

    ReplyDelete
  6. tahniah wt Muazzin dan Nabil..usaha kalian membuahkan hasil yg lumayan...xsia2 pengorbanan mak ngan ayah wt anak tercinta...erm tringat mase zaman2 persekolahan dulu..

    ReplyDelete
  7. tahniah untuk anak sedara kak chik.. teruskan usaha, semoga kejayaan ini menjadi pemangkin untuk lebih berjaya lagi pada masa depan :).

    ReplyDelete
  8. one Z - tima kasih, insya-Allah kita sama2 doakan terus berjaya dlm SPM & seterusnya.

    ReplyDelete
  9. nurulhuda, thanks sis. hehehe nak buku kenalah dpt 4 flat dulu. Ha.... tolong doakan KakChik dpt 4 flat, insya-Allah kakchik hadiahkan buku nanti.

    ReplyDelete
  10. Lily, tima kasih bagi pihak diorang berdua. nostalgia juga ya, ni mesti dpt 9A jugak ni masa PMR dulu.

    ReplyDelete
  11. kin, trm ksh bg pihak diorang. kakchik dah cakap kat diorang tu yg ramai kawan makcik diorang ni yg ucap tahniah & doakan mrk terus berjaya.

    ReplyDelete
  12. Tahniah utk kedua2 anak buah kak chik..pintar sungguh..

    ReplyDelete
  13. Terima kasih yan. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  14. Tahniah, tahniah...
    Bijak pandai pelajar-pelajar sekarng ni, alhamdulillah....

    p/s: Seronoknya jadi anak saudara Kak Chik... dapat buku!

    ReplyDelete
  15. Terima kasih BalQis. Zaman sekarang ni otak cerdas sebab makanan dah makin seimbang, kehidupan pun selesa... kondusif, dapatlah belajar dengan baik.

    ha... nak buku ya, kena kahwin ngan anak sedara kakchik la, hahahah....

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails