Followers

4.12.08

Bila buku baru sampai...


4 comments:

  1. assalamualaikum kak Chik, best tgk byk buku baru dah sampai. tapi kene tunggu duit masuk dulu, kalau tak, nanti overbajet tak makan pulak bulan nih.hehe..

    nak ucapkan selamat hari raya qurban pada kakChik sekeluarga. salam aidiladha (nanti simpan gulai daging utk saya n kwn2 di usm deh...hehe)

    ReplyDelete
  2. macam best jer buku2 nie..ehe..

    ReplyDelete
  3. wa'alaikumsalam azizi.
    buku yang dalam gambar tu sebahagiannya dah sampai masa azizi ke MariBaca sebelum ni. simpanlah duit banyak-banyak dan boleh tambah koleksi buku sikit-sikit, sebulan sebuah @ 2 buah misalnya.

    ReplyDelete
  4. zara, memang banyak yang best, insya-Allah yang jual di MariBaca best2 belaka.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails

KakChik's bookshelf: read

Twilight
Prinsip-prinsip Gerakan Islam
Travelog Impian Abadi: Itu Yang Tertulis
The Power of Focus
To The Moon and Back
Terapi Solat Tahajud
Slumdog Millionaire
Telaga Budi: Himpunan Kata-Kata Hikmah Nik Abdul Aziz Nik Mat
Insan, Ingatlah: Sebuah Panduan Menuju Hati yang Tenang
Parenting Skills: Based on The Qur'an and Sunnah
Indahnya Hidup Bersyariat
Raising Boys: Why Boys Are Different-And How to Help Them Become Happy and Well-Balanced Men
Dewey: The Small-Town Library Cat Who Touched the World
The Secret of Happy Children
Positive Parenting: The Importance of Communication in Family Life
Islam & Demokrasi
The Leader in You
Soal Jawab Remeh Temeh Tentang Puasa Tapi Anda Malu Bertanya...
Senyumlah, Apa pun Masalahmu Ia pasti akan berlalu
How To Enjoy Your Life And Your Job
}

Networkblogs