Followers

4.12.08

Bila buku baru sampai...


4 comments:

  1. assalamualaikum kak Chik, best tgk byk buku baru dah sampai. tapi kene tunggu duit masuk dulu, kalau tak, nanti overbajet tak makan pulak bulan nih.hehe..

    nak ucapkan selamat hari raya qurban pada kakChik sekeluarga. salam aidiladha (nanti simpan gulai daging utk saya n kwn2 di usm deh...hehe)

    ReplyDelete
  2. macam best jer buku2 nie..ehe..

    ReplyDelete
  3. wa'alaikumsalam azizi.
    buku yang dalam gambar tu sebahagiannya dah sampai masa azizi ke MariBaca sebelum ni. simpanlah duit banyak-banyak dan boleh tambah koleksi buku sikit-sikit, sebulan sebuah @ 2 buah misalnya.

    ReplyDelete
  4. zara, memang banyak yang best, insya-Allah yang jual di MariBaca best2 belaka.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails