Followers

19.12.08

Cantik kan?

Syukur alhamdulillah, Aida dah pun melengkapkan dirinya dengan hijab. KakChik ada jual majalah MIDI kat MariBaca. Yang bulan Disember ni muka depannya ialah Aida Radzwill ni. Ingatkan saja-saja nak bergambar dengan pakai tudung, rupanya dia dah betul-betul pakai tudung. Alhamdulillah sekali lagi. Moga-moga dia kekal begitu dan tidak membuka tudung apabila berlakon lagi. Tak pun kekal seperti Wardina atau Sarimah. Tahniah Aida !

Orang dah cantik, pakai hijab dengan stylo begini, nampak lagi cantik. Harap-harapnya dia makin kurang bertabarruj nanti. Hidayah Allah, siapa yang tahu.

Wallahu'alam.

6 comments:

  1. salam kakchik...agknyer yg dalam drama tayangan tv3 yg terbaru obsessi tu penampilan terbaru dia kot kakchik....cantik kan...

    ReplyDelete
  2. wkslm cikmin.

    kakchik belum tengok lagi drama tu. dia pakai tudung ke dalam tu?

    entah sempat ke nak tengok sekali. tapi aida ni cantik menutup aurat.

    ReplyDelete
  3. hari tu tgk aida dlm wanita hari ini pakai tudung nmpk sopan aje..percakapan pun bnyk dh berubah..alhamdulillah kan..

    ReplyDelete
  4. katanya dia banyak belajar bersama adiknya yang baru balik haji @ umrah.

    semoga perubahan positif ni berkekalan dan aida mungkin menjadi lebih baik dari kita.

    ReplyDelete
  5. kat astro mmg ade dah dia belakon drama pe ntah
    mgm dah lama pakai tudung si aida ni klu tak silap

    ReplyDelete
  6. Sidratul Muntaha - ha'ah, dia memang dah lama pakai tudung, alhamdulillah... sekarang dah lengkap menutup aurat.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails