Followers

7.12.08

Baju Raya... impian


My Style by hanniaziz

Eid Mubarak by hanniaziz

Amacam? Ok ke tak kalau inilah lebih kurang apa yang nak dipakai lusa. Impian boleh menjadi kenyataan... dengan sedikit kerajinan.

6 comments:

  1. Salam Chik, kak tirana suka yang di atas tu..warna purple..hehehe.. Sedikit kerajinan? Kena benyak rajin sebenarnya nak mencari tu..hehehe.. Kak tirana dah ada pakaian raya. Hubby dah beli tapi dia tak ada pulak raya ni..Nak pakai pun tak ada semangat.. Raya kedua baru dia sampai balik dari oversea.

    ReplyDelete
  2. ha'ah, kakchik.
    sy pun berkenan yang purple kt atas tu. =)

    kakchik, salam aidil adha jugak ye :p
    korban x raya ni? mai hantar kt sy sikit..hehe :)

    ReplyDelete
  3. Salam Kakchik...

    Besar juga impian kakchik ye..apapun niqab dengan jubah tu lebih terbaik dari yang lain:)

    Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha juga buat Kakchik dan semua muslimin muslimat seluruh dunia.

    Jangan lupa ibadah korban bagi sesiapa yang mampu:D

    ReplyDelete
  4. Kak Tirana, bestnya hubby belikan baju raya. Chik ni hubby tak pandai nek pilih, dia rela bagi duit chik beli sendiri.

    Ooo... chik pun sbnr nya lebih suka yg purple jugak.

    ReplyDelete
  5. nuha,

    wah... minat yg tu jugak ya.
    kat polyvore lebih ramai suka yang di bawah tu.

    kakchik tak tahu dpt ke tak korban sb tadi dpt berita lembu sakit pulak.

    ReplyDelete
  6. Wkslm Ibnurashidi.

    Salam Aidl Adha ya.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails