Followers

26.12.08

Hari Jumaat Hari Yang Bertuah

Siapalah diri kita tanpa-Nya. Kalau Dia sudah takdirkan rezeki kita pada hari ini murah, maka dapatlah kita rezeki tersebut. Alhamdulillah. Hari ni sekali lagi KakChik menerima 'award'. Kali ini daripada seorang pelajar kejuruteraan iaitu adik yang terkenal dengan nama timangannya LUTH Textile.

Luth ni dia memang rajin. 'Layout' blog dia sering saje bertukar dan yang paling KakChik perasan ialah dia suka menukar-nukar 'header' blognya. Cantik pulak tu gambar-gambar 'header' yang kebanyakannya ialah pemandangan di sekitar kampung halaman dia, Taiping.

Jadi, hari ni KakChik memang bertuah. Sebelum Jumaat, pagi tadi terima satu 'award' dan semasa tunggu Cik Abe balik dari Jumaat ni dapat lagi satu 'award'. Allahu Akbar!
Janganlah riak pula apabila ada teman-teman menghargai kita. Semuanya atas keizinan Allah jua.

Luth - Terima kasih bebanyak atas pemberian ni. Semoga Allah mempermudahkan segala urusan Luth untuk dunia dan akhirat. Pemberian ini amat dihargai.

4 comments:

  1. wah glemerlah kak chik...tahniah ye..

    ReplyDelete
  2. hehehe... nak buat macamana yan... dah rezeki, ni belum lagi jadi celebriti nih.
    tapi ramai lagi yang dapat award yg serupa, kira ramai jugak yg bertuah kan.

    ReplyDelete
  3. ha'a makin glamour la chik sekarang ni..hehehe.. Jaga2 chik, karang tak terlayan..hehehe..macam kak tirana, tak sempat nak ziarah blog semua kawan-kawan..harap2 tak ada yang kecik hati..

    ReplyDelete
  4. dunia blog ni mmg mudah dan cepat kita nak dapat kawan kan. chik pun cuba sebaik mungkin menjaga talian perkenalan tu sebaik mungkin.
    mmg tak sempat pun nak ziarah semua blog teman tapi cuba juga singgah sekurang2 sekali dalam seminggu hehehe... moga-moga saling faham-memahami, ada masa boleh gi jalan-jalan, dan ada masa kita juga nak menyendiri. tak gitu kak tirana?

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails