Followers

27.1.09

Tak ke mana-mana, perut tak sihat

Assalamualaikum semua. Hari ni KakChik tak ke mana-mana pun. Rumah ni riuh-rendah dengan telatah anak-anak saudara KakChik berlarian ke sana ke mari tapi KakChik pulak dok tunggu bilik air je. Perut ni entah kenapa tak tau? Barangkali malam tadi makn sup banyak sangat. Sepatutnya KakChik ke MariBaca hari ni nak cek stok dan kemaskinikan tempahan pelanggan, gayanya dok kat rumah ajelah.

Kemas-kan stok kat dapur terutama dalam gobok buruk tu. Sekarang masih meneruskan boikot, jadi KakChik gantikan Milo dengan Vico. Belum bukak pun lagi sebab dah lama tak minum Vico, ambil masa lah sikit nak biasakan diri. Yang lain-lain stok untuk buat pizza, roti, pau dan penkek.

Maaflah ya, perut sakit pulak. Isyk, jumpa lagi.

6 comments:

  1. alahai siannyer kakchik....ada la tu tersilap kt mana ....makan pil chi kit tek on kakchik...

    ReplyDelete
  2. Salam.kesian kchik sakit perut.Suami akak n 2 org anak akak pun cam kchik juga kejap2 gi tandas.Akak rasa kena byk minum air sbb dlm keadaan camni air dlm badan akan brkurangan so pengambilan air masak or mineral perlu dlebihkan dari biasa.Insyaallah moga kchik cepat sembuh ini semua ujian n dugaan yg perlu kita tempuhi.

    ReplyDelete
  3. Salah makan ke??

    Pergilah farmasi...mesti ada ubat yang sesuai...

    moga2 cepat sembuh, ekk.

    ReplyDelete
  4. CikMin - dah makan pil chi kit tu, skrg dah ok tapi kesannya, aduh.

    Kak Ummi Miqdad - Wa'alaikumsalam. Hmm... betul jugak tu, semalam mmg kurang minum air, insya-Allah hari ni banyak sikit. Dan terima kasih, kakchik dah ok dah.

    Kak Tie - Mungkin la kot... tapi takde pulak org lain yg sama2 kena penangan salah makan ni walhal semua makan makanan sama. Tak gi pun farmasi kak tie sb makan pil chi kit dah. Tima kasih banyak ya kak tie.

    ReplyDelete
  5. kak chik, kalau musim2 cuti ni kita duk sokmo makan mcm2.. bila sakit perut sampai tak tau makanan yg mana penyebabnya kan..

    hope kak chik dah ok..

    ReplyDelete
  6. nurulhuda, memang betullah. makan macam2 tu yg sakit dah tu tak pasti pulak yg mana penyebabnya. hehehe, kes banyak makan la ni. mekasih no, kakchik dah ok dah slps berhempas pulas.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails