Followers

14.1.09

Happy la pulak (editted)

Alhamdulillah... gembira sungguh rasanya di hati, sebab hari ni dapat AWARD... rasanya buat kali pertama & kedua untuk tahun ini. Tak sangka juga, ingatkan AWARD ni orang bagi di hujung-hujung tahun, rupanya sepanjang tahun kot. Maklumlah KakChik belum la lama sangat dalam era AWARD ni.

Ok, pertamanya nak ucapkan ARIGATO kepada HANA-CAN yang telah menghadiahkan AWARD kat atas tu (telah diedit) kat KakChik. Ketibaannya memang kena sangat pada masa, sebabnya AWARD ni tiba selepas KakChik dah selesai miting. Letih dalam miting hilang tiba-tiba je dengan penerimaan AWARD ni. Terima kasih sekali lagi HANA.

Dan... jangan lupa, KakChik ada AWARD lagi, kali ni dari seorang kakak yang amat penyayang orangnya. Keibuan gitu. Sebenarnya KakChik dapat 2 AWARD tapi KakChik dah edit dan satukan di dalam satu kad. Terima kasih juga untuk KAK TIRANA yang sudi menghadiahkan 2 AWARD ni. Amat berharga sekali. Terima kasih ya Kak Tirana.

DAN DENGAN ITU...
KakChik juga merasakan rakan & kenalan di sini juga layak menerima AWARD di atas kerana memang benar tanpa kalian tidak meriahlah KeluargakuSayang ini. Kalianlah antara insan-insan yang sporting, sudi menjenguk, sudi memberi komen, sudi bertanya khabar, sudi mengucapkan selamat pagi/petang, sudi mendoakan keselamatan kepada KakChik dengan ucapan SALAM, sudi mengusik, sudi memberi kata-kata perangsang dan sebagainya. Kalianlah sebenarnya yang menghidupkan blog ini. Terima kasih semua.

KakChik harap kepada semua teman & kenalan di CHEF-CHEF INSPIRASI, JIRAN KAKCHIK dan TEMAN BLOGGER sudi menerima AWARD di atas.

Sebab ada 2 AWARD yang sama & dia minta bagi kat 10 kawan, kiraan KakChik macam ni, 10x10 = 100, maka semua kawan mesti terima juga. Ikut suka anda ya nak ambik yang mana satu, dua-dua pun ok je. SILAKAN.

8 comments:

  1. seronoknya k.chik dapat award... terima kasih kerana sudi berkongsi kegembiraan itu bersama2 kami..

    ReplyDelete
  2. Iya KiTTuN, berkongsi lebih bermakna bagi AWARD ni.

    ReplyDelete
  3. wahh...cantik kad nyer telah d edit! dan trima kasih jugak bg balasannyer tuh! kalau bleh bukak semua kotak2 tuh mesti mcm2 ade kan? ker kosong?? hehehehehe... mekacih yer kakchik!

    ReplyDelete
  4. hana - mestilah ada hadiahnya kat dalam tu. ada kasih sayang, ada kepercayaan, ada terima kasih, ada suka, ada gembira, ada... macam-macam lagi, janji hana bukak tengok ya

    ReplyDelete
  5. salam kak...thanks ya..award yang kak tirana kasik tu yan pun ada nak kongsi gak ngan kak chik..yan terima dr kak tirana gak..ehehe..

    ReplyDelete
  6. salam kakchik..lily nk amik award tuh..thanks ya kakchik..epi dpt award tuh...

    ReplyDelete
  7. Wa'alaikumsalam Yan.

    Kira kita dah saling bagi award ya. Nanti KakChik nak letak berderet award yg sama kat sidebar tu. Tak terbuat lg tu.

    ReplyDelete
  8. Wa'alaikumsalam Lily. Ya, ya. Silakan ambik sebab KakChik memang hadiahkan untuk Lily juga.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails