Followers

18.1.09

Hari Ni Takde Apa Nak Cerita

Subhanallah

Alhamdulillah

La ilahaillallah
Allahu Akbar

Melihat keindahan ciptaan Allah selalunya memberikan ketenangan yang cukup mendamaikan. Jika kita dalam keresahan, ambillah sedikit masa untuk bertafakur sambil merehatkan jasmani dengan mengisikan rohani kita dengan zikir-zikir agar hati sentiasa ingat kepada-Nya.

Peringatan untuk diri yang lupa.

(Sumber gambar: Internet Search)

3 comments:

  1. Alhamdulillah.........

    Kak Tie memang suka lihat keindahan ciptaan tuhan. Rasa sayu dan tenang sekali. Agaknya berapa lama kita dapat nikmati semua ini, ekk? Dunia kan pinjaman je......

    ReplyDelete
  2. subahallah..Yan pun mmg suka keindahan yg unik mcm nie...dulu2 pun klu x silap yan ada tgk gmbr2 nie dlm blog kak tirana..mmg cantik sgt2..begitulah ciptaan kuasa Allah S.W.T..

    ReplyDelete
  3. Kak Tie, sementara kita tahu yang dunia ini pinjaman, boleh lah kita terus menikmati khazanah alam ini di samping kita tak lupa memenuhi amanah yang Allah berikan kepada kita.

    p/s: KakChik tau Kak Tie memang sukakan alam

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails