Followers

15.1.09

Apa Nak Buat Hari Ni?

Assalamualaikum & salam pagi ceria untuk kawan-kawan semua. KakChk ni sepatutnya bercuti hujung minggu, ingatkan nak lepak-lepak kat rumah dengan Ummi tapi nampak gaya tak boleh la pulak. Dari malan tadi dok buat senarai, rasa macam tak dok rumah jugak la hari ni. Macam keje pulak.

Apa yang KakChik kena buat hari ni ya? Ok, cuba cek tengok:-
  1. Basuh kain - musim hujan ni, kain lambat kering & jemuran pulak sentiasa penuh, macam kedai dobi dah sekitar rumah ni. Membasuh pun kenalah ikut giliran.
  2. Sapu sampah - takkan nak biar Ummi pulak yang menyapu. Sekali ingat, isyk ambil masa ni sebab ruang yang luas dan banyak bilik2.
  3. Servis kereta - dah nak lebih 40 ribu km dah tu, tali kipas pun ada bunyi semacam je.
  4. Pej. Pos - bayar bil utiliti (TNB, TM, ASTRO, AKSB, Streamyx)
  5. Pej. Pendaftaran Pertubuhan - ambik borang untuk tubuhkan badan kebajikan
  6. BIMB - masukkan cek bayaran buku Raihan Creative & PTS
  7. PURNAMA Perabot - order meja bankuet 10 buah & whiteboard kecik 1
  8. MariBaca - bos kena masuk ofis la jugak...
  9. Potong rambut
  10. Beli barang dapur
Begitulah lebih kurangnya. Dah tak boleh nak menulis dah, ada baby kat atas riba ni. Hilang konsentrasi dah ni. Main dengan Amni la kejap.


6 comments:

  1. comeynya si amni nih... berapa bulan baby ni, k chik?

    ReplyDelete
  2. amni dah 6 bulan kin, lahir 3 Julai thn lepas. anak kakak ni

    ReplyDelete
  3. baru nak tanyer..ingat kan baby kakchik...comel la baby ni ye kakchik...

    ReplyDelete
  4. geram kan tengok baby ni. ada gambar hamdan yang terkini tak?

    ReplyDelete
  5. commelnya baby ni.. boleh masuk pertandingan baby comey. k.chik potong rambut kat ner hari ni.?

    ReplyDelete
  6. hehehe, anak sedara yang paling bongsu setakat ini. nak masuk bertanding tu kena suggest kat ummi abah dia la kot.

    tak jadi potong la KiTTuN sebab urusan di KB selesai lebih kurang 5.30ptg, kalu smpi ke Butik Idaman tu mesti dah 6 lebh, dia dah tutup.

    butik tu kat panchor je.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails