Followers

11.1.09

Baking Bugs Still Going Strong


Sebenarnya pizza-pizza ni dan roti tu KakChik buat malam semalam untuk sarapan pagi tadi. Hehehe oleh kerana malam tadi baunya menggoda-goda maka pizza besar dah habis dimakan. Tinggallah yang kecik dan roti bantal tu. Alkisahnya buat roti tu terlupa pulak nak letak garam. Tawarlah jadinya. Hahaha, boleh terlupa, isyk.

Kali ni KakChik letak udang kat atas tu dan guna keju cheddar sebab puas mencari kat beberapa pasaraya keju mozzarrella tapi takde. Yang cheddar tu pun pilih yang buatan Australia sebab nak boikot yang US punya. Tapi, pastikan HALAL ya. Sedap...

4 comments:

  1. hohohoooo kakchik! manyakkkkkk sedapppppp! dh tgh mlm nih lapo pulak dbuatnyer! heeeeeee...

    ReplyDelete
  2. hana, kakchik pun lapar tgk kek choc roll hana tu.

    ReplyDelete
  3. ini yg kittun tak tahan kalau bertandang ke sini... betul2 menduga selera org yg sedang berdiet ni.. hik..hik.. dgn rotinya...pizzanya. aduhai betul2 tak tahan.. tetiba perut mengeluarkan asidnya.. tanda lapar.. hehehehe..!

    ReplyDelete
  4. KiTTuN - KakChik pun diet tapi mestilah diet sihat. Selalunya masak pun untuk cik abe & famili, KakChik tak makan sangat. Kalau lapar tu alas perut dgn krim kraker la...

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails