Followers

25.5.10

Selera kurang

bila ada masalah
bila sakit
bila tengah sedih
bila banyak kerja
bila dateline makin dekat
bila nak exam
bila kena marah
bila orang kata tau makan saja
bila otak bercabang
bila nampak gambar tragis
bila tengok darah
bila sakit gusi atau gigi
bila tekak rasa geli-geleman
bila TAKDE SELERA...

12 comments:

  1. nothing significant happen la asha. Just takde selera, lepas tu kakchik senaraikan semua keadaan bila selera kurang. :)

    ReplyDelete
  2. salam kak chik

    saya juga masih turun naik selera

    tapi malam2 tetap ambil kurma untuk baby dalam perut

    tak apalah kak chik, moga selera kak chik cepat ok ya

    tak pun saya doakan disebabkan ada rezeki (mudah-mudahan)

    ReplyDelete
  3. tulah dia...
    bila takde selera
    jangan sampai perut binasa
    cam saya ni ha...
    gastrik selalu!

    tapi
    kadang2
    bila takde selera
    bagus le juga
    sebab
    kurus lah sikit perut tu...

    huahuahua

    ReplyDelete
  4. alahai kakchik...
    cian dia...

    ReplyDelete
  5. wkslm mas. keadaan mas tu memang selarilah dgn perkembangan org mengandung. kalaulah kakchik juga sedang mengandung... bekalan kurma pun semua tinggalkan di rumah ummi sblm pindah, jadi kena tunggu Jumaat utk beli lagi. moga Allah makbulkan doa mas tu. mana tahu kan lepas ni mengandung.

    ReplyDelete
  6. aJa, teruk benar tu kalau sampai gastrik. kakchik alhamdulillah tak sampai tahap tu sebab alas juga perut dgn air dan kuih sebiji dua.
    kalau kakchik selalu takde selera, bahaya besar... nanti tinggal tulang je. aJa boleh la kot, hehe

    ReplyDelete
  7. fmina, memang kesian kan...

    ReplyDelete
  8. Aish kalaulah Iza pun takdak selera camni, sebulan pon cukuplah, bolehlah kurus sikit. Ini selera sentiasa mengebu-gebu, jenuh kepung :D Harap2 tak berlanjutan, mmg tak elok untuk kesihatan. Nanti tinggal tulang.

    ReplyDelete
  9. dan bila musim panas.....langsung hilang selera.

    ReplyDelete
  10. Iza, sebulan tu bahaya sangat tu... kan jadi anorexia kan...Hahaha... selera menggebu-gebu, first time dengar ni. Alhamdulillah hari ni dah ada selera sikit. Cuma tak makan nasi je.

    ReplyDelete
  11. kak nza tolong sambung puisi kakchik tu, betul jugak

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails