Followers

27.5.10

Sedih... sedih bila ada yang buruk sangka

Assalamualaikum wr wbt.

Hati sangat terluka
Terasa saat ini juga mahu membawa diri jauh dari sini
Ya Allah...

18 comments:

  1. salam k.chik, naper ni k.chik? klu bole berkongsi, meh la berkongsi, mana tau boleh kurangkan luka di hati

    ReplyDelete
  2. kenapa kak chik?

    la tahzan..innallaha maana..

    ReplyDelete
  3. a'kum kak chik,
    kenapa ni???

    ReplyDelete
  4. salam kak chik..

    mmg mudah nak ungkapkan perkataan sabar.. tp yg menanggungnya saja tahu betapa sakitnya hati..

    moga kak chik kuat ya...

    ReplyDelete
  5. Salam kak chik, jgn bersedih ya, semoga org yg buruk sangka itu sedar akn kesilapananyer, sesungguhnyer Allah itu maha adil, harap kak chik bersabar ya.

    ReplyDelete
  6. salam kak chik..bersabar ye..sy tau kak chik ni tabah org nya..:)..what doesn't kill you will make u stronger..

    kak chik, sy balik kelantan awal jun..maybe leps 7 hb..nanti nak gi kb mall nak jumpe kak chik lah! :) insya allah..kita merancang, Allah tentukan..

    ReplyDelete
  7. Saya selalu skip breakfast..dan kengkadang lambat plak lunch..sampai pukul 3 baru makan..kalo bz mmg tak terasa lapar..

    ReplyDelete
  8. adat dunia blog, orang boleh tafsir apa saja..tak payah ambik ati sangat kakchik..yang penting kakchik berada di landasan yang betul, itu sudah baik...

    ReplyDelete
  9. salam kakchik...
    uishh nape tu yerk? nak nyibok2 gak nih amik tau! hihihi... arap akak dberi kekuatan menghadapi dugaan seperti nih.. meh kiter bg akak air arab nih! sedap taw! hihihi...

    ReplyDelete
  10. sabar la ye...
    Allah bersama mu

    ReplyDelete
  11. salam k.chik...sapa la yg buruk sangka ngan k.chik yg baik nie!takpe la k.chik,ngadu la ngan ALLAH..insallh sdkt sebyk hati akan tenang.bykkan brsabar dlm dugaan ini...semoga ALLAH bukak hati insan itu.Insallh

    ReplyDelete
  12. kak chik, kenapa ni? risau sha...

    ReplyDelete
  13. Salam...

    Bersabarlah dengan dugaan ini...

    *Biarlah orang lain nak berburuk sangka asalkan Allah SWT tahu niat dan isi hati kakchik yang sebenar...

    ReplyDelete
  14. Salam kak Chik,

    ujian Allah untuk hambaNya yang dikasihi..:)Semoga tabah dan redha melaluinya..:)

    ReplyDelete
  15. biasalah tu kak chik...

    adat manusia yg ada PHD...
    buruk sangka tu dah jadi macam biasa jeee...

    sangkaan manusia x brape penting sgt...apa yg penting ???
    sangkaan dr Allah dan sangkaan kita pd prasangka org lain...La Tahzan!!! bersabar ya.

    ReplyDelete
  16. jangan sedih sangat kakchik,cian pulak,sape laa yang burok sangka tu..hish..hish...sabar yer kakchik..mudah mudahan ALLAH bg kekuatan pada kakchik..amin..

    ReplyDelete
  17. Ujian Allah hadir dahulu sebelum rahmat kebahagiaaan-Nya... Sabarlah ye..

    ReplyDelete
  18. Walaupun kita sudah berusaha orang yang baik,tetap ada orang yang tidak suka atau tidak senang dgn kita... kita harus terima kerana itu lumrah kehidupan..bersabarlah...insyaallah diberikan ganjaran pahala

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails