Followers

30.5.10

'I heart your blog' dari Nadiah

I heart your blog

Assalamualaikum dan salam pagi ahad yang ceria untuk semua. Pagi ni sebelum bersiap nak ke pejabat kakchik nak kongsikan award yang diterima dari teman blogger yang juga kakchik semasa di usm dulu iaitu Nadiah (Bicara Hati).

Terima kasih untuk Nadiah sebab suka kat blog kakchik yang serba rojak ni. Blog Nadiah pun kakchik suka, intelektual dalam santai. Blog kakchik ni asal niatnya nak cerita tentang hal keluarga saja tapi lama-kelamaan jadi macam-macam isu dah.

Kakchik nak lanjutkan award ini kepada semua kawan-kawan yang tersenarai di dalam bloglist kakchik kat tepi tu. Sila sudi menerimanya. Blog kalian tak akan kakchik senaraikan kalau kakchik tak heart kan?

4 comments:

  1. Salam Kak Chik.. Nur datang ni nak angkut award. Terima kasih ye kak.. Happynya pagi2 dah dpt award.. hehe..

    Love you... Jaga diri ye..

    p/s: Chatbox kat blog Kak Chik pagi ni tak boleh masuk la..

    ReplyDelete
  2. Wkslm Nur.
    Silakan ya.. kakchik suka sangat Nur ceria menerimanya.
    Love you too sis... take care.
    Hari ni cuti, buat apa dgn suami?

    p/s: mgkn kat pc Nur yg ada prob, kat lappy kakchik dan pc ofis ni ok je chatbox tu

    ReplyDelete
  3. sha heart blog kak chik jugak!:)

    ReplyDelete
  4. same with you sha. I always love the way you narrate your stories.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails