Followers

21.4.10

Study Week - Idea Nak Pakai Esok


Assalamualaikum dan selamat malam semua.

Agaknya kalau esok kakchik pakai macam ni ke pejabat ok tak? Ops, terlupa nak masukkan purdah sekali dalam gambar tu. Anyway, ideanya lebih kurang macam ni lah cuma kasut tu takdelah sampai tinggi dan halus macam tu. Hehe... boleh terkehel kaki kakchik kalau pakai kasut macam tu. Tak jumpa cari dalam Polyvore kasut yang diimpikan tapi jumpa yang warna sedondon dengan tudung, kira oklah. Just nak dapat idea.

Sesi intermission ni kakchik main-main kejap di Polyvore. Mata dah tak tahan tengok perkataan nouns, pronouns, singular, plural dalam buku. Jadi kenalah rehat sebentar. Sat lagi kakchik sambung lagi.

Untuk makluman, item-item dalam gambar di atas tu boleh dibeli tapi bukan dengan kakchik la. Kena beli melalui Polyvore dan jangan terkejut, harganya memanglah mahal. Kalau nak tahu lebih lanjut, klik je atas gambar tu nanti kalian akan dibawa ke Polyvore.

Ok, cukuplah masa untuk main-main. Kita sambung belajar.

2 comments:

  1. paKai je comel2 :D

    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sebelas, kakchik tak jadi pakai kombinasi merah hati - hitam tapi tukar biru + hitam.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails