Followers

4.4.10

Kelab MariBaca

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Salam larut malam... walaupun ramai yang rasa malam masih muda hehe.

Hari ni kakchik lewat sekali update blog selepas autopublish doa pagi tadi. Malam ni kakchik terfikir, kenapalah kakchik tak promote kelab peminat kedai buku kakchik yang baru diwujudkan bulan lepas.

Jadi dalam entri ringkas sebelum kakchik beradu ni, kakchik nak menjemput kalian semua menyertai KELAB MARIBACA sebagai tanda sokongan dan juga sebagai langkah menggalakkan diri minat membaca. Mana tahu, tak lama nanti kalian menjadi 'lifelong readers' atau pembaca sepanjang hayat.

Untuk menyertai kelab ini, kalain perlu ada akaun facebook kerana aktivitinya berlaku di FB. Jika kalian sudi, inilah fan box kelabnya:


Kelab MariBaca on Facebook

Kakchik menanti kalian :)

4 comments:

  1. terima kasih jue. kakchik nampak :)

    ReplyDelete
  2. kak chik sy ade tny pasal mukhlis vcd tu ari kat maribaca..ade lagi tak?kalau kak chik senang2 email ke sy deh?kalu dok leh takpo lah nanti sy dtg jenguk jwpn kak chik

    ReplyDelete
  3. catlina, maafkan kakchik. rasanya macam dah balas tapi beri kakchik masa esok untuk emailkan ya. vcd ada insyaallah.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails