Followers

7.10.10

Abaya Baru

Puas dok fikir, nak tulis apa di malam hari ni. Malam ni malam Jumaat, malam untuk berehat bersama suami tersayang. Malam nak tingkatkan amal ibadah lebih dari malam-malam biasa. Malam romantika pun ya juga hehe.

Abaya baru.
Tapi malam ni kakchik mahu kongsi dengan teman-teman semua abaya kakchik yang terbaru. Belum sampai lagi sebenarnya tapi kakchik pinjam gambar abaya pelanggan yang juga sama dengan yang kakchik punya.

Masa tengok dalam gambar yang pembekal kakchik emelkan, kakchik tak rasa pula abaya ni secantik ini tapi bila tengok dengan mata sendiri, mashaallah... semuanya cantik dan memuaskan hati.

Hujung lengan yang cantik, 2 lapis.
Materialnya paling kakchik suka. Dipegang saja terasa sangat berkualiti. Hitamnya ialah hitam pekat. Jahitan bunga-bunga dari riben juga sangat kemas. Kedutan di bahagian lengan juga kemas dan cantik. Alhamdulillah... sangat cantik.

Walaupun abaya ni takde warna lain selain hitam, kakchik amat-amat suka dan tak sabar-sabar mahu memakainya. Tapi kena tunggu abaya kakchik sampai la kan. Hehe.

Shayla sedondon.
Kalau ada yang berminat nak beli, boleh beli dengan kakchik ya. Ibu-ibu yang menyusu juga sesuai pakai abaya ni sebab ianya belah depan. Ada butang ketip dari leher hingga ke paras peha. Sopan, cantik dan elegan.

Tak tahulah sempat dipakai raya atau sebelum raya lagi dah kena pakai haha.

18 comments:

  1. salam k.chik..mcmberkenan lakngan abaya tue..bape harganya yer?

    ReplyDelete
  2. Cantik abaya tu kak chik..berapa harganya?

    ReplyDelete
  3. salam.wah cantiknya.berapala agaknya harga abaya ni ye kakcik

    ReplyDelete
  4. cantik kakchik....

    agaknye bape harganya yer?

    ReplyDelete
  5. Salam...kak chik...brp harga abaya tu?akak berminat tul nak beli...plz reply

    ReplyDelete
  6. As salaam kkchik..
    mlm romantika yer...hehe..betul3x ;p

    ye,sgt lawa abaya tu..brape rege ye?
    dan...shayla tu ape beza dgn shawl yer?
    kelmarin hanie pun ada beli abaya sekali dgn ...shawl ke shayla ntah ye...xpenah pakai lg..baru pakai abaya nye saje

    ReplyDelete
  7. salam kakchik, cantik la abaya ni. klu dah kaler hitam, sume blh match kan :)

    ReplyDelete
  8. memang cantik kak chik..tapi saiz macam akak ni susahlah nak cari jubah ni..

    betul tu kak chik malam jumaat malam romantik..akak setuju

    ReplyDelete
  9. wkslm kak atie. rm260 kak. nak order utk raya sempat lg ni.

    ReplyDelete
  10. trm kasi kak azah. rm260 termasuk postage kak.

    ReplyDelete
  11. wkslm JASA, dah jawab kat atas tu.

    ReplyDelete
  12. trm ksh wan. harga ada dlm jwpn di atas.

    ReplyDelete
  13. wkslm ummusaif. rm260 termasuk postage. kalau minat nak order, email kakchik ya.

    hanniaziz@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. Ibu Qistina, RM260 termasuk kos penghantaran.

    ReplyDelete
  15. Wkslm hanie. Hehe... faham2 ajelah.
    Lawa... rege pun sesuai dgn kelawaannya dan kualitinya :)
    shawl tu sama je dgn shayla cuma org arab panggil shayla.
    Boleh tengok ke abaya hanie?

    ReplyDelete
  16. Wkslm Intan. Betul tu... warna hitam ni boleh dipadankan dgn apa saja warna.

    ReplyDelete
  17. kak ina, kalau akak nak customize ikut saiz badan pun boleh kak. tapi kena caj tambahan RM10 je.
    hehe, ni mesti kak ina pun manfaat betul2 malam jumaat ni.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails