Followers

11.1.10

Pizza In His Pocket

Hanya RM10.90

Sesuai untuk mendidik anak-anak agar bersyukur dengan rezeki yang kita ada. Buku ni penuh warna-warni dan boleh dijadikan lebih menarik dengan menyanyikannya mengikut VIDEO di bawah.



ISBN :8178981270
Author :Jawwad Abdul Rahman
Publisher :Goodword Books
Price: RM10.90
Page :24
Binding : Paperback

Description from the publisher :
This book teaches children about being thankful to Allah for what they have and sharing with others, through a funny story about a boy who loves to eat. Wherever in the world the boy goes, he eats something different. Whether its gyros made in Cairo or bon bons on a beach in the Bahamas, this book will help your kids learn
and laugh. The book also teaches children Islamic values like sharing, loving your family and being brave through playful, entertaining stories that often rhyme and are great to read out loud.

Maklumat dalam bahasa Inggeris sebab kakchik salin dari website pembekal. Kalau nak LAGI SEDAP, tengoklah video tu untuk dengar lagunya. Liriknya ada dalam buku.

7 comments:

  1. will read it....
    nanged u. Allah for Islam only? Nang and read this if u r Malaysian… tq

    ReplyDelete
  2. thanks guys for visiting, commenting and nanging me.
    Allah is for everyone because HE's the Creator of all universe.
    i'll visit you after this. you are welcome.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Kak Chik,
    Bagus lagu tu ye... kite dah dengar... lagu nasihat yang baik untuk anak2 kan :)

    ReplyDelete
  4. Wa'alaikummussalam Ijan.
    Kalau Ijan pun rasa macam tu, kakchik gembira kerana dapat berkongsi.

    ReplyDelete
  5. Adam suka tgok muka baby dan makanan tu..siap ambik dr skrin mcm buat2 makan..Mana boleh dapatkan buku dan vcd lagu nya?

    ReplyDelete
  6. Kelakar la Adam tu. Buku boleh dibeli dengan kakchik Ted. CD pun boleh cuma skrg ni stok CD sudah habis.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails