Followers

4.1.10

Jangan lupa sarapan pagi!


Sarapan paling cepat, paling ringkas, mengenyangkan tapi mengandungi kolesterol tinggi.
Sekali-sekala boleh la kan.
Sebab kakchik mengejar masa.
Memang tak cukup kaki dan tangan sekarang ni.
Huhu... siapakah yang sudi menolong dengan hati ikhlas?
Jangan diharap pada yang tak sudi...
Nampaknya petang ni balik kerja kena terus ke kedai lagilah.
Masih terlalu banyak yang hendak dilakukan.
Allahu Akbar! Berikan aku kekuatan agar aku mampu menjadikan hajat ini kenyataan.

2 comments:

  1. Salam kak Chik,
    Insya Allah, dah abes kemas, kak chik bole masak sedap2.

    saya nak pos lauk jauh sangat kak chik. hihi.
    buat cekodok jer, kak chik. kenyang tuh. sosej byk protin, tapi kalori tinggi sgt.

    ReplyDelete
  2. salam kak chik..lepas ni insyallah bertambah maju bisnes kak chik...
    memang betul..sarapan tu penting..klu idak perut berbunyi..cacing dalam perut mintak makan.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails