Followers

26.1.10

Hidangan makan tengahari


Sebab cuaca kurang elok, kaki pun jadi malas nak keluar ke mana-mana restoran untuk mencari nasi. Nasib baik dalam Zahra' ni ada gerai kecik menjual makanan ringan. Kira bolehlah hilangkan lapar buat sementara waktu.


Jadi waktu rehat kakchik isikan dengan makan dan membaca novel sejarah Islam. Pagi tadi masa kawan tanya nak kirim nasi ke tak, kakchik kata dah makan, masih kenyang. Memang la kan, baru masuk kerja, perut masih lagi kenyang sebab dah bersarapan di rumah. Bila dah masuk tengahari, mulalah dia nak berkeroncong. Padan la muka sendiri.

Jom makan!

Apollo Volcanoes - boleh tahan sedapnya

Tapi mana boleh jadi kalau dah 2 hari makan macam ni kan. Petang nanti kakchik ada hajat besar. Dah terbayang-bayang dah apa yang bakal dinikmati. Tunggu dan lihat.

7 comments:

  1. Salam..

    Kak Chik..saya sukeeee sangat product jenama apollo dan muncisss tuuuu...Rasa chocnya nyummy..nyummyy..

    OOOOoooo..KakChik on diet ke?

    ReplyDelete
  2. laahn patutlah kak chik kurus kering..meh jadi anak angkat mokwo..pasti dlm seminggu dah bulat..heheh...ape pun syukurlah ngan ape jua rezki..!

    ReplyDelete
  3. Wkslm Sue,
    Sedapkan junk food apollo dgn munchy's ni. Tapi kakchik makan sekali sekala je kalau jenis coklat ni. Takleh banyak nanti mual. Tak dietlah Sue... orang dah mantain, kalau diet entah tinggal tulang dibuatnya. Ni kes malas la ni Sue.

    ReplyDelete
  4. mokwo, tak kurus kering dah sekarang ni. selepas 7 tahun kahwin dah naik 8 kilo dah. sekarang ni alhamdulillah dah lebih 40 kg. nak, nak... boleh selalu ke rumah mak angkat makan free kan.

    ReplyDelete
  5. terliur sungguh tgk cekelat tu...uhuhu

    ReplyDelete
  6. aSHa, esok kakchik belanja makan coklat tu. nak tak?

    ReplyDelete
  7. nak tak? sure la nak..ehehehe..jauh tu nak belanja...nti sy terbang ke KB ye..

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails