Followers

21.1.11

Misteri akhirnya terbongkar

Assalamualaikum dan salam sejahtera sekali lagi.

Hari sudah semakin petang dan malam pun tak lama lagi akan muncul. Hari Jumaat bakal berakhir bila tirai Maghrib. Kakchik baru balik dari usrah sebentar tadi. Sekarang ni selepas siapkan makan malam untuk kami berdua (malam ni makan nasi himpit sate, nasi himpit ummi yang beri dan sate kakchik beli masa perjalanan balik tadi) kakchik nak kongsikan satu kegembiraan.

Semalam kakchik ada mendapat satu hadiah misteri yang ditinggalkan di MariBaca. Kakchik ada update gambarnya di facebook sebelum kakchik membuka beg hadiah tersebut. Ada beberapa orang kawan yang mungkin tertunggu-tunggu nak tahu apakah hadiah misteri yang kakchik terima dan siapakah yang begitu baik hati menghadiahkannya.

Hati tertanya-tanya siapakak yang baik hati ni?

Balik dari mengambil cik abe petang semalam kakchik telah membukanya dan dengan sendirinya persoalan di minda terjawab. Bertuah punya kawan. Hehe... diam-diam dia ke kedaibuku untuk tinggalkan hadiah ni. Dah tu tak beritahu pula apa namanya kat pembantu kakchik. Puas juga kakchik meneka rupa paras dengan pembantu kakchik. TERIMA KASIH ya wahai adinda (tuan yang memberi tu kalau baca post ni tentu dia tahu). Terima kasih banyak atas kebesaran hatimu menghadiahkan benda-benda ini kepada kakchik.

Satu pek Raja Detox dan satu bungkusan yang bila dipegang kakchik tahu apa isinya.

Ops... dah nak Maghrib. To be continued selepas selesai Maghrib, mengaji dan makan malam..........insyaallah.



No comments:

Post a Comment

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails