Followers

7.2.10

Jam 12 Malam, Semuanya Mula Keluar....

Siapa yang suka keluar bila tiba jam 12 malam ni?
Selalunya masa ni orang dah mula tidur.
Selalunya masa ni yang belum lena ialah kaki-kaki blogger, blogger-blogger tegar yang masih lagi merayap ke sana-sini bloghopping, blogwalking, blogjogging, blogdropping dan macam-macam lagi.

Siapa yang mula bangun bila jam 12 malam ni?
Siapa ya?
Atau apa?
Kalau siang, huhu memang liat betul dia nak bangun.
Kalah kelawar dan burung hantu.
Bukan sejak dulu tapi semenjak dua menjak ni
Memang siang hari ramai yang kata mereka bertiga ni suka zzzzz 
Kalau ada yang rajin pun mungkin sebab sebelum ni dah selalu kena pok kat tangan-tangan rajin.

Siapalah... yang rajin benar bekerja bila kakchik nak mula tarik selimut ni?

Siapa ya?

 
Keluargaku Sayang pada jam 12.20 malam

10 comments:

  1. tau3,
    benda tu mmg camtu,
    OT kot,
    keje erk esok.. kerja rajin2 ye

    ReplyDelete
  2. sedang lena diulit mimpi tika itu...

    ReplyDelete
  3. isza, nuffnang pun pandai OT jugak ek?

    ReplyDelete
  4. one z, kakchik pun selalunya dah tido masa tu.

    ReplyDelete
  5. 12 malam..akak dah 2,3 episod dah mimpi time tu hehe

    ReplyDelete
  6. ya la..betul tu kak cik..memang perasan..kalau siang memanjang tidooo jer..mlm kul 12 dia mula aktif..hadoii laaa..

    ReplyDelete
  7. kak kam, awalnya akak tido :) kakchik jam 12 tu limit yg cik abe bagi. lepas tu kena tido tapi ada la bbrp kali terlajak hehe.

    ReplyDelete
  8. ibh, nampaknya nuffnangers ramai yg dah perasan pasal ni. kenapa agaknya ya?

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails