Followers

8.11.08

Hipokritnya...

Ni saja-saja nak tulis ni. Takde kaitan langsung dengan Keluargaku Sayang (KS). Tapi sebab sekarang ni telenovela dari tanah seberang semakin banyak, mungkin elok juga kalau kita tahu serba sedikit kisah di sebaliknya. Dah suratkhabar dok asyik cerita kisah sensai artis-artis kita, rasa nak kongsi pula artikel yang orang forward ni.

Tentu ramai yang pernah menonton drama "KIAMAT SUDAH DEKAT" di kaca tv. Maaf ya kakchik tak tengok lagi cerita sebab dah tau kan tv rumah kakchik ni channel 812 memanjang... Bagi yang dah pernah tonton tentu kenal pelakon utamanya Zaskia Adya Mecca. sedapnya nama dia... cantik, molek, elok sekali. Tapi kali ni kakchik dapat dakwaan yang kurang elok tentang artis cantik bertudung ini.

Mengikut seorang blogger dari Indonesia...

Kisah Zaskia Adya Mecca yang merokok sudah basi di bumi Indonesia. Tapi bagaimana pula dengan kisah artis kita yang macam-macam perilakunya yang rosak?


Petikan artikel:
Jilbab warna biru yang membalut paras manis Zaskia Adya Mecca tampak kontras dengan sebatang rokok yang menancap dibibirnya. Ini bukan adegan dalam sinetron, tapi justru dilakukan di sela-sela syuting sinetron Munajat Cinta.

Munajat Cinta adalah salah satu judul sinetron yang dibintangi dara manis yang katanya mantan pacar Syahrul Gunawan yang kini dikabarkan dekat dengan sutradara muda Hanung Bramantyo itu. Selain Munajat Cinta, masih berderet sinetron dan film layar lebar yang telah melibatkan perannya. Menyebut diantaranya “Kun Fayakun”, “Ayat-Ayat Cinta”, akan menyusul “Ketika Cinta Bertasbih” dan yang pertama kali melejitkan namanya sinetron “Kiamat Sudah Dekat” arahan sutradara Deddy Mizawar.
Sumber: http://assajjad.hadithuna.com/2008/07/01/zaskia-adya-mecca-tertangkap-basah-merokok/

4 comments:

  1. Macam-macam kisah artis sekarang...Yang paling tak sedap, tingkah laku diorang sungguh mudah diikuti oleh anak-anak..

    ReplyDelete
  2. Oh!Tak sangka, ekk. Nampak dia sungguh lembut je...rasa tertipu lak..

    ReplyDelete
  3. kak tirana, bimbang bila ingatkan anak-anak kecil yang sedari kecil terdedah dengan perilaku tak elok artis2. Bukan mudah nak dikawal sebenarnya, kalau di rumah dikawal, di rumah kawan tidak, di luar sana terdedah segala macam lagi...

    kak tie, kakchik pun terkejut gak bila baca artikel tu.

    ReplyDelete
  4. kesiannya dia tu..tudung tu tak mampu mencegah dia dari buat macam2..

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails