Followers

7.4.09

Yang Mana Pilihan Hati?

Assalamualaikum teman-temanku... malam ini ada orang yang berdebaran menanti satu keputusan. Mungkin di kala kakchik sedang menaip ini pemberita kaca tv telah pun mengumumkannya. Tidak mengapalah. Lagipun kakchik tenang menerima apa sahaja khabarannya.

Sementara itu kakchik nak kembali menghadap buku. Teman-teman semua layanlah dulu set-set rekaan kakchik ni. Siapa boleh teka set yang mana satu ada abaya dan beg kepunyaan kakchik? Saja suka-suka.

15 comments:

  1. meh farah teka..suke betul teka2 ni..rase2nye yg 2nd dr ats or 2nd dr bwh..hehe..

    cpt la gtau k.chikk.. tk sbr ni..tp farah suke yg pepel tu..hp tu pon lawa..glass pon camfarah pye laa..

    ReplyDelete
  2. rasanya yg no 3 dari atas kot...

    ReplyDelete
  3. eh, bukan...tersilap plak...yg ke 4, atau ke 2 dari bawah...yg ada kasut clerk tuh...hehhhhehh...

    ReplyDelete
  4. salam kakchik...lawanyerrrr...fiza agk2 la...yg bwh skali..kaler purple tuhhh...hihi

    ReplyDelete
  5. eh2..bukan yg purple kakchik..yg atas purple tuhh..yg no 4...sbbnyerr,fiza slalu tgk kakchik pakai kaler itam..hehehe...agak2..yg 2 la..hehehe

    ReplyDelete
  6. kak chik i know i know!!!angkat tangan nih...yg ada beg ala2 jeans tu kan..heeeee..dah sampai ke abaya ngan hanbag baruuuuu

    ReplyDelete
  7. farah, mana boleh tak konfiden ni... jwpn satu je hehehe

    ReplyDelete
  8. kin pun nak cepat tu, sebab tu tekaan pertama tersasar

    ReplyDelete
  9. wkslm fiza. mekasih hehehe. memang betul tu kakchik pun suka purple. haaaa tengok tu dah mula tukar jawapan dah hehehe. takpe dah betullah tu tekaan ke2 tu

    ReplyDelete
  10. terima kasih zureen. warna tu cantik kan.

    ReplyDelete
  11. ela, ha'ah betullah tu... ni mesti dah gi ke kakchik's wardrobe ni. tak sampai lagi la.

    ReplyDelete
  12. Huiyooo, kak chik...

    Rambang pula mata saya tengok koleksi-koleksi ni semua...

    Hurm, saya tak payah teka dah kot, sebab kak chik dah bagi jawapan pun...

    Kalau saya, saya suka koleksi warna purple tu dan warna kuning, hehe...

    pilihan remaja (remaja lagi ke sy ni? haha)

    ReplyDelete
  13. Balqis, agaknya kalau semua ni kakchik jual tentu ada yang balqis beli kan?
    Memang balqis tu remaja lagi, umur awal 20an mmg masih remaja.

    ReplyDelete
  14. mar suke yg ke-4~jubahnye cantek.

    suke bag sandang no.1. ekeke;)

    suke kasut no.2 n suke phine no.5!

    haha! rojak jdnye!

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails