Followers

6.4.09

Alhamdulillah, Syukur...

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Kakchik doakan kalian semua dalam keadaan sihat dan berbahagia selalu.

Pagi ni kakchik cuma nak kongsikan BERITA GEMBIRA dengan teman-teman. Alhamdulillah... petang semalam kakchik terima surat dari Pendaftar OUM. Surat di atas tu lah. Bersyukur sangat sebab Allah anugerahkan DERMASISWA ni semasa ekonomi sedang krisis ni.

Kiranya legalah bebanan kewangan kakchik untuk setahun lagi. Tapi dermasiswa ni boleh ditarik bila-bila masa oleh pihak Yayasan jika keputusan peperiksaan semester kurang dari 3.67. Maknanya kakchik kenalah belajar betul-betul agar CGPA sentiasa cemerlang. Insya-Allah kakchik akan cuba yang terbaik. Orang Islam mesti cemerlang kan!

Rasa macam nak 'celebrate' je.

23 comments:

  1. Congratulation! Belajar rajin2 ye Chik.. Kak tirana sentiasa do'akan..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Kak Tirana. Besar maknanya buat Chik.

    ReplyDelete
  3. Saya pun nak belajar rajin-rajin jugalah..walaupun tak dapat dermasiswa:) pahalasiswa ada Insya'Allah.

    ReplyDelete
  4. MDFarid @ Ibnurashidi - insya-Allah. lagipun belajar kerana Allah juga satu ibadah kan?

    ReplyDelete
  5. salam kakcik..
    tahniah... insya-Allah sekali kita belajar biarlah cemerlang... pegang prinsip tu insya-Allah result maintain..!

    ReplyDelete
  6. Tahniah Chik! Moga Chik terus cemerlang dunia dan akhirat...! Ameen...

    ReplyDelete
  7. Wkslm KakNik. Terima kasih... insya-Allah begitulah niatnya KakNik.

    ReplyDelete
  8. Terima kasih Kak Ummi. Sebagai soerang Muslimah, Chik memang nak cemerlang kedua-duanya. Amin.

    ReplyDelete
  9. tahniah kakChik..
    berkat usaha+doa+tawakal..
    ilang rasa penat lelah.. :)

    ReplyDelete
  10. Tahniah, usaha perlu berterusan.... Celebrate tanpa ke tempat yg diboikot ye, KakChik..... Teruskan istiqamah ..... (sekadar ingatan)

    ReplyDelete
  11. Tahniah Kakchik..
    Cemburu saya.. Saya jadikan KakChik sumBer Inspirasi.. Cemerlang dalam kerjaya..dalam pelajaran..as wife n mom

    ReplyDelete
  12. KSPulau - terima kasih sekali lagi. Tak celebrate pun... dan terima kasih kerana mengingatkan. Insya-Allah sejak bermula boikot kakchik memang boikot sungguh-sungguh. Kalau ada yg TER tu tak pasti la pulak.

    ReplyDelete
  13. Ted, terima kasih. KakChik bukan orang yg paling baik Ted dan masih terlalu banyak kekurangan pada diri kakchik ni. Jadikanlah isteri nabi sebagai contoh Ted, itu lebih baik.

    ReplyDelete
  14. iza, terima kasih banyak dik. berkat doa teman-teman juga.

    ReplyDelete
  15. Hoh! Go, go, Kakchik! Ho, yeah! Alhamdulillah~

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah....
    Tahniah k.chik...
    Teruskan kecemerlangan....

    ~Sy nak ketar fikir Bukit Gantang, esok....~

    ReplyDelete
  17. wah..Alhamdulillah kakchik..tahniah..blaja lek lok tau..cayok2!

    ReplyDelete
  18. Terima kasih balqis. Semangat ni!

    ReplyDelete
  19. Nurul, terima kasih. Insya-Allah kakchik akan cuba sebaik-baiknya hingga grad.

    p/s: malam ni kita sama-sama mohon doa untuk bkt gantang, biar cerah disirami rembulan.

    ReplyDelete
  20. adikku teja, terima kasih. teja pun sama jugak ya.

    ReplyDelete
  21. tahniah kak chik, moga menjadi penguat untuk lebih gigih berusaha!

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails