Followers

24.4.09

Hadiah dari Suzi & Sarapan Kami

Assalamualaikum dan salam Jumaat kepada semua teman-teman bloggers dan sesiapa saja yang singgah ke sini. Entri hari ni pun pendek saja sebab kakchik mengejar waktu, hehehe... untuk esok. Sementara kakchik bersantai sambil mengulangkaji, kakchik nak bagitau Suzi yang hadiahnya telah kakchik terima. TERIMA KASIH BANYAK ya Suzi dearie. Dua-duanya comel dan cute.



Dan hari ni kakchik ada masa sikit melayan permintaan anak-anak buah, kakchik buatkan penkek untuk diorang. Buat penkek biasa je. Nak makan, ikut cara masing-masing. Kakak makan dengan susu segar, Emran makan begitu saja, Cik Abe makan cicah air teh O, kakchik makan dengan chilli tuna dan orang lain dengan cara sendiri. Asalkan masing-masing puas hati...


Jadi, itulah sedikit cerita untuk pagi ni. Sambil-sambil tu, jangan lupa... hari ni hari Jumaat, penghulu segala hari. Kiamat pun akan berlaku pada hari Jumaat kan. Elok juga kalau banyakkan amalan baik di hari ini. Mendengar kuliah agama, menghadiri program keagamaan, bersedekah, menolong ibu bapa dan sebagainya.

Ok, jumpa lagi.

8 comments:

  1. terima kasih kak chik sudi terima kad tu...
    wah..sedap mkn pancake tu...lagi2 mkn ramai2 meriah...

    ReplyDelete
  2. Terliur tgk pancake tu. Yuhuu.
    KakChik, tgk blog KakChik kan, selalu tak boleh duduk lama2. Terliur kat makanan. Yummy! Hehe :P

    ReplyDelete
  3. Kakchik, share la resepi penkek tu.. mcm best je :)

    ReplyDelete
  4. kakchik pun berterima kasih juga kat suzi. sayangnya bila kakchik copy kad tu hilang fungsi animasinya. makan penkek tu dengan budak-budak tapi org tua pun sama meriahnya.

    ReplyDelete
  5. izzahsakinah™ @ nad, selamat datang menjamu mata ya. mana blog kakchik ni selalu ada makanan nad. jangan tak datang pulak ya.

    ReplyDelete
  6. kaknik, resepinya dah dibuat post berasingan. slmt mencuba.

    ReplyDelete
  7. intan, tengok post terbaru ya. kakchik dah letak resepinya.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails