Followers

2.2.09

Wanita Ini Mengaku Dia Murtad

Inilah wanita yang mengaku dirinya MURTAD MAMA dan berbangga sekali dengan kemurtadannya. Entah betul ke tidak ini gambar beliau tetapi inilah gambar yang diletakkan di dalam salah satu posting pemilik blog sesat yang disebutkan oleh teman KakChik, Yanmie.

Klik imej untuk imej lebih besar.

Kalau nak tengok blog beliau, PASTIKAN kawan-kawan klik FLAG BLOG dan laporkan yang blog itu ialah HATED BLOG agar nanti Blogger dapat menyekat blog ini dari terus beroperasi sebagaimana yang kita telah lakukan terhadap blog yang didakwa dimiliki oleh Adibah Ahmad baru-baru.

9 comments:

  1. Bangga pulak dia ye... Allah menutup hati hati dia untuk lihat kebenaran..Mudah-mudahan satu hari nanti dia akan kembali sedar.

    ReplyDelete
  2. sy pnah buka blog ni...
    tapi, btoi kah dia k.chik?

    ReplyDelete
  3. Kak Tirana,

    Itulah kak, pelik sungguh mereka ni, berbangga sesangat bila dah murtad tu. Kesian, terpesong akidah akibat tidak nampak kebenaran.

    Betul kak, moga-moga Allah beri hidayah kepada mereka.

    ReplyDelete
  4. Tukang Cerita - KakChik pun tak pasti itu dia atau bukan, sebab tu KakChik tulis "entah betul ke tidak..." dalam posting ni.

    ReplyDelete
  5. klu betullah itu dia..moga2 dia akan sedar dan segera bertaubat..

    ReplyDelete
  6. kita harap gitulah yan.
    moga Allah lindungi kita dari dakyah mereka dan moga Allah bukakan pintu hati mereka untuk bertaubat dan kembali kepada Islam.

    ReplyDelete
  7. istifar.....semoga kita dijauhkan daripada org2 sepertinya...

    ReplyDelete
  8. manusia yg macam ni pon ade kann kak chik .. dah ckup byk pahala die agknye .. pelik3

    ReplyDelete
  9. Ramai yang macam ni Naurah, kita aje yang tidak tahu statistik sebenar mereka. Kalau di FB tu siap ada kumpulan khas lagi.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails