Followers

7.2.09

Jom Makan Nasi Impit

Assalamualaikum & salam pagi ceria untuk semua.

Sarapan pagi ni, nasi impit dimakan bersama jejari ayam (dipotong kecil) sebab tak sempat buat satay. Ummi tak sihat, KakChik pun demam balik. Terpaksa ambik MC la hari ni. Kesian pulak rakan-rakan di Zahra' tu tinggal berempat je hari ni sebab CikMat pun cuti juga.

Yang ni gambar sebelum ada jejari ayam. Masa ni baru dok goreng.

KakChik nak ke bilik air. Hari ni Allah menguji dengan menambah penyakit, demam + sakit tekak + diarhea. Bertahan aje... astaghfirullah.

Jadi... selamat berhujung minggu untuk semua. Kalau larat nanti KakChik menulis lagi. Wassalam.

6 comments:

  1. assalamualaikum..

    Selamat pagi kak chik..subhanaallah..sedapnya nasi impit tu..lazatnya nampak..:)..terus terasa lapar heheeh..

    Syafakillah kak..sabar ya kak..;)

    ReplyDelete
  2. ishhhhh! mmg tk leh tgk nasik impit! leh terliur! heeeeee.... stok beras dh xde mmg tk leh nk buat! aritu wat gune beras jepun, tp hampeh la kak! tk jadik! mcm makan nasik lembik la pulak! hehehehehe...

    ReplyDelete
  3. wa'alaikumsalam nurhuda & salam pagi juga. nasi impit memang sedap tapi kakchik tak berani nak makan banyak sb perut tak sihat ni. Insya-Allah hari ni akan rehat je kat rumah. Tima kasih ya.

    p/s: maksud rehat tu tak ke mana-mana je

    ReplyDelete
  4. hana, susah jgk nak dpt beras M'sia kat sana ya. beras jepun tu macam pulut ke? kesian pulak. dok jauh mmg kekadang terliur makanan kg laman kan? sabo ajelah hana.

    ReplyDelete
  5. Kak cik tak sihat kah? harapnya sekarang sudah sembuh. Syafakillah..

    ReplyDelete
  6. BalQis, KakChik ada demam sikit tapi dah makin baik, alhamdulillah. Trm ksh ya.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails