Followers

5.2.09

Hari yang panjang

"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat (49 :6).Hari ini mungkin bakal menjadi hari yang terasa panjang. Kenapa ya?

1. Menanti berita dari DYMM Sultan Perak.

2. Demam melanda tapi terpaksa juga ke beberapa tempat menyelesaikan urusan rasmi.

3. Berhajat nak menjawab komen teman-teman di posting semalam tapi belum kesampaian.

4. Banyaknya kain yang perlu dibasuh dan baju yang perlu diseterika.

5. Aku ingin rehat...

4 comments:

  1. alaaaaa..siannyer kakchik...masih x sihat lagi ke tu kakchik..kan semalam kata rasa nak demam?

    ReplyDelete
  2. My dear CikMin, memang masih demam tapi masa dok menaip ni dah rasa kebah dah sebab makan ubat ikut timing. Don't worry, I'll be fine.

    ReplyDelete
  3. Yan - hari ni dah tak demam cuma tekak je masih perit-perit. Alhamdulillah demam cuma sehari je.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails