Followers

10.3.09

Untuk Peminat Novel



Hari ni KakChik banyak keje kat pejabat ni. Sambil-sambil tu ambil peluang buat suntingan terakhir ke atas tugasan yang akan dihantar. Dalam pada tu juga KakChik buat persiapan untuk mesyuarat bulanan esok. Zahra' ni akan bermesyuarat pengurusan setiap bulan pada hari Rabu minggu kedua.

Banyak juga yang akan dibincangkan esok. Jadi KakChik tak dapat nak tulis panjang-panjang. Cuma nak tunjuk 4 buah novel terbitan KarnaDya tu. Semuanya baru je sampai ke MariBaca. Kalau ada di kalangan kalian yang berminat untuk mengisi masa lapang yang ada dengan membaca novel, bolehlah beli dengan MariBaca ya.

PROMOSI 18% sehingga hujung bulan Mac.

Kalau berminat tu boleh la hantar email kepada hanniaziz@yahoo.com

Ok, wassalam. Chow.

12 comments:

  1. salam kak chik...

    yan x penah lg baca buku terbitan KarnaDya. ok ke buku2nya..biasa yan suka beli buku terbitan alaf21

    ReplyDelete
  2. Aduhai, indahnya hidup dikelilingi buku...

    ReplyDelete
  3. wkslm yan. novel-novel karnadya ni sedapnya lebih kurang je dgn alaf21. kakchik dah baca aura cinta, sedap.

    ReplyDelete
  4. balqis, memang indah hidup ni dikelilingi buku. lagi indah kalau dapat baca semua kan.

    ReplyDelete
  5. Salam Kak Chik..zureen dah lama tak baca novel since kena baca buku sek anak2..huhuhu

    ReplyDelete
  6. Wkslm Zureen. KakChik pun baca sebab nak tambah koleksi buku-buku sewa kat kedai je. Tapi memang ambik masa sungguh nak habiskan sesebuah tu. Tapi elok juga kalau Zureen dapat sesekali baca beberapa novel untuk tarikan kepada anak-anak.

    ReplyDelete
  7. wahhh! novel baru.
    sy ade gak koleksi aina emir ni.

    lepas promosi brp kak chik?
    hiks! tp dis month nggak ade bajet lg~ hehe;)

    ReplyDelete
  8. Mar,

    lepas promosi balik ke harga biasa. baik beli masa promo ni.

    hehehe

    ReplyDelete
  9. salam kakchik,kita bkongsi minat yg sama ye...sy ad gak pinjm kwn@biras..tp x puas ati msti nk bli wt koleksi sndiri...kluarga akak ad yg brasal dr jhor ke?

    ReplyDelete
  10. wkslm reen. seronok kan jumpa org yg punya minat yg sama. kalau buku ni kakchik mesti nak ada salinan sendiri.

    dalam keluarga kakchik takde yg asal johor

    ReplyDelete
  11. salam kakchik...rindunyer cikmin gan kakchik....cikmin minat gan novel2 ni...esok cikmin email kakchik ye....

    ReplyDelete
  12. wkslm cikmin. yey! cikmin dah kembali! ok, kakchik memang tau cikmin suka baca novel, hehehe. kakchik nak cek emailnya.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails