Followers

23.3.09

Malasnya nak gi beli nasi


Makan tengahari kali ni ialah sepertimana yang dalam gambar tu. KakChik bukan suka sangat ni dan selalunya memang tak habis le... tapi tak perlu risau sebab ada kawan-kawan yang akan sama-sama makan. Boleh tolong habiskan.

Kalian yang dok kat rumah tu, tengahari ni tentu masak yang sedap-sedap kan. Nak balik.... huhuhu, nak makan spagheti marinaraaaaaaa..... kat mana nak cari kat KB ni?

Sapa tahu?

12 comments:

  1. lapar la plak..hehe..makan megi sbb tpaksa kan kakchik..

    ReplyDelete
  2. salam kakchik...ALLAH SWT dugaan yg maha hebat pada cikmin dan suami... memberi...subhanallah...

    ReplyDelete
  3. teja - ha'ah, kes terpaksa sebab MALAS, hehehe, padan muka kakchik. tapi jangan dimakan selalu mee maggie ni, bukannya makanan yg sihat kan.

    ReplyDelete
  4. cikmin, kakchik doakan cikmin tabah melalui dugaan tu. insya-Allah kakchik yakin cikmin seorang yang kuat dan sentiasa membantu suami terutama di dalam keadaan sekarang ni. moga-moga Allah akan memurahkan rezeki cikmin selepas ni. kembalilah menginsafi diri atas kejadian ini dan berdoalah agar Allah ampunkan dosa-dosa kita biar selepas ini usaha perniagaan cikmin akan makin berjaya. doa kakchik untuk cikmin sekeluarga. kau pasti bangkit sahabatku.

    ReplyDelete
  5. iu @ wid - terliur tengok maggie ke? kakchik pun jarang2 makan tp kat pantri ofis ni mmg ada stok untuk org2 yg malas nak mencari makan di luar.

    ReplyDelete
  6. sesekali makan mee segera tu sedap juga kak chik hihihi...tapi taklehlah selalu lagi2 kak chik yg yengah study....
    saya kalau malas masak selalu masak spaggethi atau gorang mee je hihih

    ReplyDelete
  7. saya makan maggie ke, atau tak mkn maggie, saya ttp kurus. Tapi mengidam gak nak pekena maggie sekali sekala.

    Kak chik, wah, muka kak chik msk Muslimah bln depan ek!.

    ReplyDelete
  8. suzi,

    tima kasih... hehehe, insya-Allah kakchik jarang makan & kalau makan pun tak pernah habis semangkuk/secawan/sebungkus maggie tu. tekak kakchik tahan paling banyak pun separuh la kot.

    nak buat cam suzi tu pun kadang2 malas, isyk... kononnya nak study la kan tapi takde la study sangat.

    ReplyDelete
  9. ustazah eng'r,

    awak tu kurus sebab sentiasa ligat ke sana ke mari... makan banyak pun cepat dibakar kalorinya. betul tak? makan sekali-sekala udah le... nanti rambut luruh, hehehe.

    betul ke nak keluar bulan depan? cepatnya...

    ReplyDelete
  10. Salam ziarah kak chik. Alhamdulillah habis sudah exam. Tapi banyak lagi exam lain menanti lepas ni kan kak..huhu..kak chik amik course apekah??..Selamat berjaya ye kakchik. Semoga akak dirahmati Allah selalu.

    ReplyDelete
  11. Kak chik, jgn makan selalu...

    K.chik, masuk majalah ker?

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails

KakChik's bookshelf: read

Twilight
Prinsip-prinsip Gerakan Islam
Travelog Impian Abadi: Itu Yang Tertulis
The Power of Focus
To The Moon and Back
Terapi Solat Tahajud
Slumdog Millionaire
Telaga Budi: Himpunan Kata-Kata Hikmah Nik Abdul Aziz Nik Mat
Insan, Ingatlah: Sebuah Panduan Menuju Hati yang Tenang
Parenting Skills: Based on The Qur'an and Sunnah
Indahnya Hidup Bersyariat
Raising Boys: Why Boys Are Different-And How to Help Them Become Happy and Well-Balanced Men
Dewey: The Small-Town Library Cat Who Touched the World
The Secret of Happy Children
Positive Parenting: The Importance of Communication in Family Life
Islam & Demokrasi
The Leader in You
Soal Jawab Remeh Temeh Tentang Puasa Tapi Anda Malu Bertanya...
Senyumlah, Apa pun Masalahmu Ia pasti akan berlalu
How To Enjoy Your Life And Your Job
}

Networkblogs