Followers

28.3.09

Barang yang orang perempuan minat

Pelbagai jenis keronsang, dapat dibeli RM10 untuk 4 pasang. Murah tu... pilih aje yang mana suka.

KakChik tak tahu yang ni nak panggil apa tapi kata tuan kedai, benda ni orang biasa bubuh kat tepi tudung atau buat lining jubah atau lengan baju.

Keronzang lagi... ada banyak jenis sebenarnya tapi KakChik tak berani nak ambik gambar banyak-banyak. Tapi... mak oi... murahnya.... Jangan lupa PILIH DENGAN BAIK agar tak terpilih yang tak elok.

Pelbagai jenis batu-batu dan manik-manik hiasan. Orang yang rajin menjahit dan membuat kraftangan tentu suka ke kedai ini.


DI MANAKAH SEMUA INI BOLEH DIBELI?

Pergilah di bawah BAZAAR MPKB, Kota Bharu. Gambar-gambar ni KakChik dah lama tapi tadi masa dok tengok-tengok koleksi gambar terjumpa pulak. Memang rancangnya nak kongsi kat sini. Kedainya besar.... jenis terbuka. Segala macam manik-manik dan seumpamanya ada kat situ. Kalau minat silalah ke sana.

4 comments:

  1. salam kak chik...
    dah lama tak membeli keronsang...cantik2lah kak chik. dulu2 kalau nak beli kerongsang mesti time balik trg...

    ReplyDelete
  2. aduh kak chik... silau mate sy ni... bersinar2 nampaknye... gelam2...!!

    ReplyDelete
  3. wkslm suzi,
    memang banyak yg cantik suzi, murah pulak tu. kakchik rasa kat KT pun ada byk kan.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails