Followers

14.3.09

Bercuti di Kota Bharu

Assalamualiakum semua.

Kepada kawan-kawan yang belum merancang nak ke mana-mana tu, jemputlah datang bercuti ke Kota Bharu. Ataupun kalau dah pun merancang nak datang ke sini tapi belum jumpa tempat penginapan tu boleh la KakChik tolong.

Kawan KakChik dah buka Rumah Tetamu!

Rumahnya sangat selesa. Halaman yang luas dan ruangan dalam yang dah kemas berhias ringkas. Sesuai untuk satu keluarga menginap.

Ruang Tamu (baru cat ke Ni'mah?)

Jemputlah ke Rumah Tamu Al-Ukhuwwah di Jalan Kuala Krai, KB.

Kalau nak baca maklumat selanjutnya, sila lawat ke blog Ni'mah, Pecinta Kedamaian.

4 comments:

  1. salam kak chik...dah tengok rumah tu kat blog kwn kak chik tu...cantik...kemas...sesuai utk famili bila pi jalan2...

    ReplyDelete
  2. wkslm suzi. ha, kalau macam tu jika nak brcuti ke sini blh la sewa kan.

    ReplyDelete
  3. salam Chik..

    alhamdulilah, inilah sahabat sejati.. Sayang Chik. Tq tolong promote.. patutler marin bukak blog, uishh ramainya visitor.. hehehe.. mari dari blog Chik rupanya.. Semuga Allah memurahkan rezeki Chik!!!

    ReplyDelete
  4. wkslm ni'mah.

    hehehe, mestilah kena tolong sahabat kan. kalau yang baik tu semestinya patut ditolong.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails