Followers

11.3.09

Segala tumpuan adalah ke sini

Sekarang ni segala tumpuan KakChik adalah ke sini. Tumpuan nak siapkan tugasan. Dah biasa macam ni, kalau sehari dua nak hantar barulah nak kemaskinikan semuanya. Selalu ingatkan diri agar siapkan lebih awal tapi perancangan tinggal perancangan saja. Setakat ni tak pernah dapat ditepati. Paling awal siap seminggu lebih awal tapi saat akhir mesti ada yang KakChik nak tambah.

Jadi hari ni selepas mesyuarat separuh hari, KakChik terus ke pejabat kurier, hantarkan bungkusan buku kepada KMilla dan K.Ummi. Balik ke pejabat terus sambung mengedit tugasan. Saat-saat terakhir ni mesti nak kena cek tatabahasa, ejaan, ayat-ayat, susunan graf dan lampiran.

Kali ni 2 tugasan dibuat dalam B.Inggeris dan satu dibuat dalam B.Melayu. Insya-Allah Jumaat ni legalah hati ini.

----------------------------------------------------------------

Dan... tak lupa KakChik nak ucapkan terima kasih kepada inahar yang sudi berkongsi 'award di atas tu dengan KakChik. Pagi-pagi lagi dia dah datang membawa khabar. KakChik minta maaf sebab tak sempat nak membuat kad balasan kerana tumpuan di atas.

7 comments:

  1. tulah adat menjadi student... apa lagi dalam masa yg sama menggalas byk lagi tanggungjawab yg lain. semoga k chik dimudahkan dlm segala urusan :).

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah permudahkan semua urusan K.Chik...
    Aminnnnn...

    ~sy salute pada orang yang bleh kerja, jadi surirumah dan belajar dalam satu masa...
    kagum ngan kekawan yg bleh sambung study... k.chik pun termasuklah tu...~

    ReplyDelete
  3. kin, untuk mengejar cita-cita ni memang banyak yang perlu ditempuhi kan. terima kasih kerana doakan kakchik.

    ReplyDelete
  4. tukang cerita, terima kasih juga. kakchik sebenarnya bimbang, takut segala tanggungjawab tu kakchik buat ala kadar je.

    ReplyDelete
  5. salam kak chik...

    Yan setuju dgn komen Tukang Cerita..

    ReplyDelete
  6. wkslm yan & terima kasih adikku.

    ReplyDelete
  7. gud luck kak chik!
    moga d permudahkan segala urusan~

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails