Followers

23.11.10

Cheng Ho Expo Hari Kedua

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah dapat pulang sebentar ke rumah untuk membersihkan diri dan makan tengahari + makan malam hehe. Tadi tak sempat nak makan. Oleh kerana masa pun terhad, jadi kakchik akan kongsikan gambar saja. Oh, alhamdulillah hari ni kakchik sudah ok. Takde muntah-muntah dah. Sekejap lagi akan ke expo lagi sebab kawan kakchik pula yang nak balik. Jom tengok gambar hari ni.

Pelanggan pertama di hari kedua, sekeluarga kaum India membeli buku berbahasa Melayu.
Jam 10 pagi orang sudah mulai sibuk.
Ramai sukarelawan suka singgah di gerai kami.
Posing sebentar sebelum kena serbu.
Bersama Adik yang sentiasa membantu w/pun dia amat penat.
Empat sepupu yang membeli novel Islamik.
Para jelitawan dari Xhinjiang yang langsung tak seperti orang Cina.
Satu hari setengah kami tiada kipas sampai kakchik pening dan muntah.
Jam 3 petang baru nasib kami terbela.

Maafkan kakchik, entri ini untuk semalam tapi hari ke-3 ni baru sempat nak publish. Kakchik akan kembali ke gerai sebentar lagi. Jumpa lagi malam nanti.

Wassalam.

8 comments:

  1. salam kak chik, saya doakan semoga semuanya berjalan lancar..juga Allah murahkan rezeki kak chik..insyaallah!

    ReplyDelete
  2. salam

    seronoknya tengok ekspo ni..nampak mcm tenang je..kalau dekat dah lama ajak hubby pegi ;)

    ReplyDelete
  3. Salam kakchik,

    selamat maju jaya kakchik..walaupun tak bkesempatan gi sana tp tumpang bangga tengok gerai kakchik.
    Rasa teringin sgt nak terbang ke KB time ni...

    ReplyDelete
  4. wkslm MamaYatie. Terima kasih banyak ya mama. Semoga Allah kurniakan perkara yang sama untuk MamaYatie juga.

    ReplyDelete
  5. wkslm azy. nampak je tenang azy, cuba datang barulah tahu betapa happening nya.

    ReplyDelete
  6. Wkslm Alasmal.
    Terima kasih banyak. Tak apa... mana tahu one day kakchik mampu terbang ke Sarawak utk buat pameran hehe. Tp kalau Alasmal nak terbang ke KB apa salahnya.

    ReplyDelete
  7. Cantiknya jelitawan dari negara China tu..lebih2 lagi dengan keadaan aurat terjaga begitu..Seronok akak tengok.

    ReplyDelete
  8. kak azah,
    mereka tu khabarnya dipilih khas mengikut kriteria tertentu sebelum dapat masuk dalam sekolah kebudayaan. cantik adalah satu kriteria penting.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails