Followers

26.12.10

Yang unik di Thailand

Ialah banyaknya kabel-kabel yang berselirat begini. Serata tempat yang kami lalu, kakchik asyik nampak kabel-kabel ni je. Kata salah seorang ahli rombongan, mungkin kabel telefon tu. Satu syarikat pakai satu kabel, sebab tu kat Thailand takde piring pemancar untuk telekomunikasi. Tak seperti kat negara kita.

Allahu'alam.

4 comments:

  1. Assalamualaikum. Seronoknya k.chik dapat peluang melihat tempat orang. Bak kat pepatah 'jauh perjalanan luas pemandangan.

    ReplyDelete
  2. Salam kak chik,
    Seronoknya cuti-cuti... honeymoon ke kak chik. hehe...
    Udang besar tu mengancam betul! :D

    ReplyDelete
  3. Wa'alaikummussalam asmar.

    Syukur, alhamdulillah. First time dpt jln2 ke luar negara setelah umur 36 tahun. Memang benar tu.

    ReplyDelete
  4. Wkslm Nur.
    Cuti-cuti Hari Keluarga co tmpt cik abe kerja la Nur. Honeymoon sambil menyelam minum air gitu hehe.
    Udang tu kalau dpt seekor pun kakchik dah syukur sangat.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails