Followers

31.12.10

Alhamdulillah Majlis Berjalan Dengan Baik

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Salam Jumaat yang penuh rahmat Allah.

Sumber: Nur Ilham Hamzah

Alhamdulillah majlis yang dirancang telah pun berjaya dilaksanakan dalam masa 3 jam setengah pagi tadi. Syukur ke hadrat Allah kerana dalam keadaan diuji dengan kereta yang tiba-tiba rosak petang semalam hinggakan kerja-kerja memunggah kotak-kotak abaya dan rak-rak besi ke Zahra' tertangguh hingga ke pagi ni, syukur, majlis berjaya juga.

Kali pertama nak mengadakan perjumpaan dengan pelanggan terutama peminat abaya, kalau ikutkan situasi semalam dan jika kakchik tidak kuat semangat, tak sabar dan ikut emosi, mungkin majlis hari ini kakchik batalkan. Tapi janji dengan pelanggan terutama yang telah setuju dan nak datang, janji itulah yang menjadikan kakchik yakin. Biarlah sedikit atau ramai yang datang, yang penting, majlis mesti dibuat.

Sumber: Nur Ilham Hamzah

Gembira, seronok dan amat berterima kasih kepada yang sudi datang. Bawa makanan pula tu, dah la kakchik terlupa yang kakchik punya kerana pagi-pagi lagi sudah sibuk memunggah kotak keluar dari kereta kakchik ke dalam Kenari adik. Terima kasih La sebab dengan senang hati meminjamkan kereta. Allahu Allah, terima kasih kerana membantu diri ini bersabar.

Yang datang tidaklah ramai tapi kemesraan di antara kami terasa amat erat. Ada yang baru kali pertama berkenalan, selesai majlis, saling bertukar maklumat perhubungan. Moga-moga ukhuwwah yang bertaut hari ini akan terus kekal dan dibajai melalui kontek di fb, emal, YM ataupun blog. Insyaallah. 

Demo memakai shayla. Sumber: Nur Ilham Hamzah

Kakchik paling seronok bila melihat masing-masing gembira mencuba abaya yang ada. Rasanya mereka cukup puas hati dapat mencuba seberapa banyak abaya yang mereka berkenan w/pun tidak mampu untuk membeli di kali ini. Bagi yang telah berjaya mendapatkan abaya idaman masing-masing, kakchik doakan, kalian tidak puas untuk mencuba yang lain pula selepas ini. Insyaallah abaya kini telah berada di MARIBACA.

Itulah sekadar sedikit perkongsian mengenai Gathering The Abaya Ladies yang telah dilaksanakan pagi tadi. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails

KakChik's bookshelf: read

Twilight
Prinsip-prinsip Gerakan Islam
Travelog Impian Abadi: Itu Yang Tertulis
The Power of Focus
To The Moon and Back
Terapi Solat Tahajud
Slumdog Millionaire
Telaga Budi: Himpunan Kata-Kata Hikmah Nik Abdul Aziz Nik Mat
Insan, Ingatlah: Sebuah Panduan Menuju Hati yang Tenang
Parenting Skills: Based on The Qur'an and Sunnah
Indahnya Hidup Bersyariat
Raising Boys: Why Boys Are Different-And How to Help Them Become Happy and Well-Balanced Men
Dewey: The Small-Town Library Cat Who Touched the World
The Secret of Happy Children
Positive Parenting: The Importance of Communication in Family Life
Islam & Demokrasi
The Leader in You
Soal Jawab Remeh Temeh Tentang Puasa Tapi Anda Malu Bertanya...
Senyumlah, Apa pun Masalahmu Ia pasti akan berlalu
How To Enjoy Your Life And Your Job
}

Networkblogs