Followers

7.11.09

Sarapan Ringkas

Assalamualaikum semua. Selamat beristirehat kepada semua teman-teman yang kebanyakannya memang bercuti hujung minggu hari ni. Kakchik pula kejap lagi dah nak ke pejabat. Nak buat macamana kan, kakchik ni kerja hari Sabtu. Tapi esok dapat CUTIiiiiiii.

Sebelum keluar ke pejabat ni, saja nak kongsikan lauk sarapan tapi bukan lauk hari ni, sebenarnya lauk sarapan pagi semalam. Dah ambil gambar tapi baru teringat nak letak kat sini.



Hari ni kakchik makan sambl tumis ikan bilis, semalam makan ayam goreng pedas masam manis. Makan dengan nasi panas, ulam-ulaman, sambal mempelam muda dan ikan kering goreng. Ummmm.... sedap.

6 comments:

  1. pg2 ni tgk kakchik ltk gmbr mknn lak..sgt2 terliur...nyum.nyum..

    ReplyDelete
  2. qis, kakchik tadi takde idea nak tulis apa, jadi letaklah gambar lauk pagi semalam. nak ajak makan pun lauk dah habis dah. qis dtg la esok, manalah tahu kot2 boleh makan pizza.

    ReplyDelete
  3. Bestnya Kelantan dapat cuti esok..

    Selamat bercuti..

    ReplyDelete
  4. zureen, itu semua rezeki dari Allah. syukur, alhamdulillah. dan terima kasih. insyaAllah nak penuhi cuti dgn aktiviti menarik bersama cik abe.

    ReplyDelete
  5. sedap tu. tringat kalu blk klate, sarapan pg mkn nasi brlauk....aduh sedapnya!!!!

    ReplyDelete
  6. kak nza, agaknya istilah nasi berlauk ni memang kat Klate saja org pakai. kat sana takde ke kan?

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails