Followers

9.11.09

Menu kat pejabat hari ni.


Sarapan dan makan tengahari untuk hari ni. Nasi kerabu Chabang 4 Cherang. Buat masa ni kakchik rasa nasi kerabu gerai yang paling kakchik suka. Tapi no 1 tetap nasi kerabu yang Ummi buat.



Kuih ketayap dan batang buruk yang kakchik belikan untuk staf minum pagi. Kakchik dah makan sebiji batang buruk tu. Nasib baik tak manis sangat inti kelapanya.



Ini pula kuih-muih yang Dila belikan untuk staf minum pagi dan petang. Mini burger Malaysia tu kakchik yang beli bersekali dengan kuih ketayap tadi.

Alhamdulillah untuk rezeki perut hari ni.

14 comments:

  1. Assalamualaikum.. slmt mnm2 ptg..

    aha kk chik.. da balik dr bercuti.. he2.. rindu lg bunyik ombak..

    da lame xmkn nasi kerabu.. tringin sgt.. lg pun khamis ni iallah sy naik kelantan.. tunggu yer.. he2..

    burger malaysia kan tu.. he2..

    ReplyDelete
  2. nasi kerabu no. 1 sha pernah makan tetap buatan makcik kantin masa sekolah dulu. tp nasi kerabu boleh jadi colour putih jugak ye, kak chik?

    ReplyDelete
  3. Salam

    Sedapnya gambar nasi kerabu buat cheq kecuq air liuq aih. Sabaq2
    Nyum nyum.

    ReplyDelete
  4. Wa'alaikummussalam Awrapurnama.
    Wah... dah balik cuti tu mesti banyak yang diceritakan. Nanti kakchik nak jenguk blog awra. Ooo... bila sampai tel kakchik ya. 019-9403659. ha'ah burger malaysia versi mini dua kali gigit habis.

    ReplyDelete
  5. sha pun ada nasi kerabu no 1 jugak ya. tentu bertukar no 1 tu kalau sha makan nasi kerabu ummi, hehe. warna nasi tu boleh je putih, kuning atau hitam. kalau malas nasi putih je. kuning dan hitam bila rajin, hehe.

    ReplyDelete
  6. wkslm ina. sabaq no. bila hang mai KB habaq kat cheq nak makan nasi apo. nak nasi keghabu pun cheq blh belanja.

    ReplyDelete
  7. zam, dah menangis tak berair mata ke tenguk nasi kerabu tu. balik la ke kelantan, cuti kan panjang.

    ReplyDelete
  8. salam kakchik...ingatkan td nak g beli nasik kerabu kt pasar malam depan rumah ni...tp nasi ayam tu byk lebih byk lagi..x baik membazir kan..layan nasi kerabu kakchik kt sini je la...buleh kan...

    ReplyDelete
  9. wkslm cikmin.
    makan nasi ayam pun ok cikmin. lagipun masih berbaki, kan membazir pulak kan. hari ni cikmin layan gambar nasi kerabu, nanti ada peluang memang betul2 dpt mkn nasi kerabu.

    ReplyDelete
  10. kakchik telah mendera akak tau..dah lama tak pekena nasi kerabu kelate...

    umah kakchik tak naik air ke?

    ReplyDelete
  11. Salam kak Chik..

    Zureen dah lama tak makan nasik kerabu..sejak bulan Ramdhan yg lepas

    Sebab masa bulan puasa..hampir hari2 order nasi kerabu..sedap.

    ReplyDelete
  12. kak kam, maaf ya kak, tak sangka pula ada yang terdera, dera selera je kan?
    area kakchik tak pernah banjir kecuali zaman bah merah dulu. harapnya tahun ni pun selamat juga.

    ReplyDelete
  13. wkslm zureen,
    patut la dah lama tak makan, mesti dah naik muak asyik makan nasi kerabu di bulan Ramadhan.
    tapi susah nak muak kan?

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails