Followers

11.11.09

Pada sesiapa yang berkenan


Kakchik nak jual abaya zakiyyah yang sehelai ni.
Kalau ada peminat abaya yang lalu-lalang kat dalam Keluargaku Sayang ni berminat nak pakai abaya saiz L ni, bolehlah order dengan kakchik ya. Boleh pakai buat raya, hehe. Untuk makluman, abaya ni harganya RM200 termasuk kos penghantaran (Semenanjung sahaja). Kainnya crepe yang agak tebal dari crepe biasa, kalau dipakai, cantik je dia jatuh ke bawah. Ramai yang nak pula berbadan kecil, kena order saiz XS dan S tapi untuk mereka terpaksa tunggu lepas raya baru dapat. Jadi yang ini hanya ada sehelai. Memang cantik sangat-sangat. KakChik pun sebelum tengok dengan mata sendiri ingat tak cantik tapi bila dah tengok ni, kakchik pun order juga untuk diri sendiri hehe.
Kalau berkenan nak beli tu cepat-cepat bagitau kakchik ya. Kita berurusan cepat-cepat. Boleh pos cepat-cepat. Boleh pakai cepat juga :D


Tiada sebarang hiasan di bahagian bawah.

6 comments:

  1. Salam

    Kak Chik. Sapelah org bertuah yang akan jadi tuan punya abaya ni ya. Bekenan memang bekenan tapi kena bersabar ni. He he.

    ReplyDelete
  2. i wish i could buy it but for the time being..'kena ikat perut'...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Wkslm ina.
    Kakchik pun tak tahulag abaya ni akan jadi tuah siapa. Kat KB ni dah ramai yang nak tapi saiz pulak tak kena. Sekeliling kakchik ni ramai saiz XS dan S hehe.

    ReplyDelete
  4. azniza, may your wish come true. sekarang ikat perut nanti boleh la order. yang ni akan sentiasa boleh pre-order lepas ni.

    ReplyDelete
  5. Memang betul zureen. Tak menonjol punbila dipakai. Nampak macam bling-bling tapi sederhana je.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails