Followers

26.11.09

SALAM AIDIL ADHA

Assalamualaikum semua. SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL ADHA!

Terlebih dahulu kakchik ingin MEMOHON MAAF dari teman-teman semua sebab beberapa hari ni jarang sekali kakchik menjenguk teman-teman. Beberapa urusan berkaitan dengan pembelajaran kakchik di OUM perlu diselesaikan begitu juga urusan dengan pihak tuan kedai untuk perpindahan kami di hujung bulan 12 nanti. Selain itu kakchik juga kematian bapa saudara, jadi kehidupan kakchik menjadi agak sibuk daripada biasa hinggakan blog pun hampir terbengkalai.

TERIMA kasih kepada teman-teman yang sentiasa sudi menjenguk kakchik dan rajin pula klik-klik pada nuffnang kakchik tu yang kadang ada kadang takde, hehe. Budi kalian amat-amatlah kakchik hargai. InsyaAllah kakchik akan membalas sebaik yang mungkin.

Malam pun dah meuju ke pukul 11, kakchik baru je selesai makan malam, membasuh pinggan mangkuk, melipat kain, mengemas dapur, mandi sebab berpeluh sakan dan baru nak solat Isyak. Teruk kan. Malam ni memang lewat sungguh kakchik solat Isyak tapi kakchik harapkan bersolat dalm keadaan badan yang masih wangi, segar dan nyaman ni, solat akan lebih khusyuk, insyaAllah. Kalau rasa kaki larat nak berdiri lagi mungkin kakchik gosok baju raya la pulak sebelum beradu.

LABBAIKALLAHUMMALABBAIK
LABBAIKALAA SYARI KALAKALABBAIK
INNALHAMDAH WANNI'MATA LAKAWALMULK
LAA SYARIKALAH

Malam ni kakchik ucapkannya di sini, suatu hari nanti kakchik pasti akan mengucapkannya di Padang Arafah.

Alhamdulillah cuaca cerah sejak semalam di Kelantan. InsyaAllah esok pun sama. Banjir pun dah surut.

SELAMAT HARI RAYA SEMUA! 

2 comments:

  1. keikhlasan hati dalam setiap pengorbanan.. ;)
    salam iduladha..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Awrapurnama. Selamat Hari Raya dik.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails