Followers

24.5.11

Tabungan dirham pun bermula.

 Assalamualaikum.



Langkah seterusnya ialah mengumpul dinar pula. Nak tukar duit ringgit kepada dirham sedikit demi sedikit. Sambil-sambil tu nak tukar kepada dinar barang sekeping dua.

Siapa di kalangan kalian yang menabung emas dinar dan dirham? Jemput kongsikan pengalaman kalian tapi TOLONG JANGAN NAK MENGIKLAN ya, nanti kakchik delete atau ban. Kakchik cuma mahu tahu pengalaman saja.

2 comments:

  1. salam
    akak ada tanya kakak sulung akka kat sana..berapa rm bersamaan 1 dinar/dirham tu...mahal jugak ya kak cik...

    ReplyDelete
  2. wkslm kak kam. sekarang memang harganya dah mahal kak. masa mula2 dilancarkan kalau tak silap 2 tahun lepas harga 1 dinar lebih kurang RM300 je dan 1 dirham RM14. sekarang ni 1 dirham dah RM30 dan 1 dinar dan lebih RM700.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails